html>
Don't wanna take a breath without you babe... - I don't wanna play the broken-hearted girl... - Blog.hr
21.11.2008.

Don't wanna take a breath without you babe...

And though there are times when I hate you
'Cause I can't erase
The times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you
It pains me to say
I know I'll be there
At the end of the day
(Beyonce-Broken hearted girl)

Ne ide mi to više.Da odustanem.Ne,to je čin kukavice.A kukavica nisam,znam da nisam.

Samo me uvati neka tuga.Zatvorim se u sebe,otvorim bilježnicu i počnem pisati stihove,one stihove koje baš tada osjećam..
Olakšavam si dušu.Al još ne razmijem zašto me hvata ta tuga,iako je sve u redu.Možda se bojim da će sve pasti u vodu,pa ne želim ništa izgovoriti,kako ne bi ništa ukvarila.
Danas sam bila tužna,i pisala sam.A svi su me u čudu gledala,ćak me i nastavnica pitala što mi je,al nisam znala odgovor.Samo sam rekla da sam tužna,ona je rekla da je takvo vrijeme,ali vrijeme nije krivo.

Ovo su ti stihovi bez ikakvog značenja..Nemaju naslova, kad ih pročitate samo dajte naslov kakav želite..

U kutku sobe,postoje jedne uplakane oči,
koje trpe svu bol,
koje trpe ono najgore,
i to nikome ne pokazuju.

Samo kad su te uplakane oči same,
samo tada zaplaču,
da ih nitko ne gleda
kako pate.

Samo tada,
ona osvijetljena soba,
postaje mračna tamnica boli,
za one usamljene uplakane oči.
______________________________________________

Tugu uranjam u
pjesmu praznih stihova,
izmučenih riječ i
bolnih krikova,
koji proizlaze iz otuđene duše
i bolnog srca.
______________________________________________

I od toga prijateljstva
više ništa ostalo nije,
osim pepela kojeg vjetar
raznosi po našim sjećanjima,
po krhkoj prošlosti i
onim surovim godinama
kad smo mislili da
ljepše ne može biti.
(ali smo se prevarili)
______________________________________________

I sada se opet bojim
proći tom ulicom
gdje sam s tobom djelila sve,
gdje su moje suze bile tvoje,
da se ne bih opet sjetila
starih dana,i onih noći,
kada bio si mi sve.
Sve na ovom svijetu.

You say you got the most respect for me but
Sometimes I feel you're not deserved of me
And still you're in my heart
But you're the only one
(beyonce-broken hearted girl)


17:29 , Komentiraj { 19 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x