html>
just take me away...all the pain... - I don't wanna play the broken-hearted girl... - Blog.hr
21.09.2008.

just take me away...all the pain...

spuštam pogled,
gledam kroz kosu
svijet nemoćnih ljudi.
htjela bih pomoći,
ali ne mogu...
ruke mi se ne pokreću..
vjetar puše,nosi me..
prepuštam se vjetru..
padam.
ne dižem se.

ne napuštaj me..znaš da bez tebe živit ne mogu.
nemoj dopustit da se nikad ne probudiš.
volim te.izdrži to.jaka si,jaka sam i ja..znam to.volim te
samo me ne napuštaj napravit ću sve,samo ostani sa mnom zauvijek...

obuzima me strah.što će se dogoditi?probudit će se,jeli tako?hoće li?
neće dopustiti da se ne probudi,iako je cijelo vrijeme pesimistična.
a moram priznati i ja sam...
imam čudan predosjećaj.kao da se neće probudit..
ne,ne samo to ne...treskam rukama po glavi...zašto to mislim?
ana,budi optimistična..vjeruj da će sve biti dobro..mora...mora...
bit će jeli tako?

ona nije takva,samo se pravi da bi se uklopila u to društvo..zašto to radi?
iznenadila menije to ona...ne liči na nju..ili je ne poznam..
ma ne znam....dosta mi ej problema,zabrinjavanja..ima li ko kakvu dobru vijest???bilo kakvu?!

e da ....pozdravljam najviše moju niky..ljube..vtpppp...a pozzam i druge:ines,ana mariju,mateka i zvonu(ajme sutra nećete živi ostat),katu,mateu,roxy,demonku,ivonu,anđela,,,ma sve..vtv ljudi..kiss
13:53 , Komentiraj { 38 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x