html>
and when i walk away you will know that you feel something in your hearth.... - I don't wanna play the broken-hearted girl... - Blog.hr
09.09.2008.

and when i walk away you will know that you feel something in your hearth....

Više tuge kod mene neće biti,i ako je bude skrivat ću je...
I opet veselje,radost,svašta kod mene...
Najviše veselje....jeeejjj...
Postala sam teta..Opet...Moj mali Noa je doša na svit jučer...
Daaaa..Ajme jedva ga čekan viditi.Slatko moje mojeee..
Sa crnom,ricavom kosom....Ajmeeeeeeee..Preslatkooo...
Izljubit ću ga punoo...

Vidila danas svoj bivši razred.Fale mi.Punooo.
Moja bivša ekipa...Ma svii.Ma ni ovi nisu loši,ali ipak...
6 godina...Pupuuuu...
Kmeeee.a nije kmee neg kme kako Zvone kaže..
E da ima on svoj blog,nastavak prošlog...samo klikni..i komaj mu..
Reka mi je da spomenem njega i Mateka...Pa dečki moji...Pozdrav i vidimo se u školi...ljubim*

Post neće biti tako dug.A ni nemam što napisati...
Samo da još jednom kažen da mi fali razred moj i da kad sam ih vidila srca kao da mi je iskočilo iz mene.
Samo san potrčala prima njima i sve ih izgrlila i izljubila(dada i muške.lol)
Falite mi..

Došao je i kraj života Dinu Dvorniku.
Izgleda da Bog na nebu pravi orkestar.
Uzeo je Tošu,Đorđa Novkovića pa sad i Dinu Dvornika..
R.I.P Dino..

Ali svi na kraju završimo negdje na nebu...Negdi pokraj Boga svirajući harfu sa ostalim anđelima..

Ali dosta o tužnim temama...

Ovo mi je 45. post..Jej...Ahh...Već..Ko bi reka..Lol...Eto bilo bi vrijeme da idem.Pozdravljam svee.
A najviše Ines,Lucu,Ana-Mariju i cili bivši sadašnji razred..
eh da nesmim zaboraviti pozzati Zvonu i Mateka...ljubavi dvi moje..lol
pozzzzzzzzzz
17:51 , Komentiraj { 46 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x