html>
...kad rušiš sve figure,zarobe te hladne bure... - I don't wanna play the broken-hearted girl... - Blog.hr
02.09.2008.

...kad rušiš sve figure,zarobe te hladne bure...

hladan tuš od osoba od kojih sam to najmanje očekivala.
napokon se vidimo.ljubim,grlim,pozdravljam.
pohvale,veselje.odmaknem se dva metra da nastavim dalje,a ono "hladan tuš".
kritike,ogovaranje,nož u leđa.
čudno,napokon ih vidim a oni tako.
misle da ne čujem a tako sam im blizu bila.
a što se uopće čudim,ne bi da ne znam kakve su one.
znam.u tom trenutku:dvolične,pokvarene,misle da su savršene.
i ono.paf.čak me tješi osoba koju znam tek jako malo.
izgleda da mi je on a bolja prijateljica od njih.
a s njim se znam već 6 godina.a čini se kao da su 6 dana...
još uvijek zbunjena.čudno je sve to.čudan je život.


modification.modification.
so what.
I changed.normal thing to do.


kažu da sam se promijenila.istina je.
samo neki ne kuže.oni koji me ne poznaju.
neke promjene su dobro,ali neke pak nisu.

zašto me sudite zbog promjena?
sudite sebe jer gori ste od mene.
nožu u leđa zabijate
kad se najmanje očekuje.
izgleda da 6 godina
u vodu propalo je.
kao da 6 dana to bilo je.
zabijate i dalje.
rogove nabijate.
sudite i dalje.izgleda da neke osobe
pronijenit se ne mogu.
uvijek ostaju propalice,
nepravedni suditelji.



ne procijenjujte ljude po izgledu.
već po onome što nose u srcu.što osjećaju.
kakvi su.dobro ili loši.
ne tračajte osobe koje ne znate.jer to nije pošteno.
mijenjajte se.dobre promjene uvijek dobro dođu.

ja san jednom jednu osobu krivo procijenila
jer se činila umišljenom.
sad san je upoznala.jako dobra osoba,iskrena.draga.
moja jubav.hh.
aad mi je super frendica.
čak i u razred skupa idemo.jej.veselim se

moja jedna pisma.đani se jako svidjela-.valja će i vama.

sve oko mene kao da je tunel bez kraja.
svjetlosti nema sad svugdje je tama.
kao da sam u paklu i izgorjet ću od grijeha.
nema,nema tu lijeka.


nadam se da vam se sviđa.

iako ste me ogovarale iza leđa i mislile da to neću ćuti,
volim vas i dalje.i falite mi.
i molim vas nemojte govoriti da nije tako,
da me ogovarale niste,kad znam da jeste.
ali i dalje ste mi drage i veselim se svaki put kad vas vidim.
ali više nikad neće biti isto.
nikad nakon ovog.

idem sad...
pozz...ljubim*



update::: mojoj bf je danas rođendan...ribice sritan ti rođendan.vtpppp....ako joj želite čestitati roćkas samo svratite na ovaj blog: tu klinki..čestitaj mojoj ineski rođendan ...

happy B-day ribice moja..

12:00 , Komentiraj { 63 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x