html>
why??why is so hard to now what is best for you and me?? - I don't wanna play the broken-hearted girl... - Blog.hr
31.07.2008.

why??why is so hard to now what is best for you and me??

hmm...svaka rečenica počinje sa hmm.....
jer ne znamo što bismo napisali pa jednostavno samo govorimo ili pišemo hmm...pa to je i najjednostavnije,zar ne?

I never felt nothing in the world like this before
Now I’m missing you and I’m wishing you would come back through my door


u svakoj se pjesmi nalazimo..svaka pjesma govori neki dio iz našeg života.. to je istina..u svakoj pjesmi ima neke istine pa bila ona izmišljena ili potaknuta nekim događajem iz života...

Been a long time since you called me
You gotta be feeling crazy
How can you walk away
Everything stays the same
I just can’t do it baby


ljudi se mijenaju ....da ....dobro si rekla crazyandbroken...mijenjanju se izvana,ali iznutra će uvijek ostati isti...isti pokvareni gadovi,..ili isti dobri ljudi i dobre duše koje je teško naći...

Baby I will wait for you
If you think I find it just ain’t true
I really need you in my life
No matter what I have to do
I’ll wait for you


zar je nekome tako teško shvatiti da jednostavno do sada nisi volio??
da se ne zaljubljuješ tako lako?
zar je teško shvatiti da ponekad govoriš drugima da si zaljubljen samo kako bi se riješio ljudi koji previše žele doznati a nisu dio tvog života...
niti ih uopće znaš....zar je to teško shvatiti??

So why does your pride make you run and hide
Are you that afraid of me?
But I know it’s a lie what you’re keeping inside
That is not how you want it to be


dobre sam volje,.,..sretna sam...ni sama ne znam zašto...
ali to je dobro...sretna sam..male me stvari razvesele....
tako i treba biti...

Baby why can’t we just start all over again

ljudi..šaljem vam velike pozdrave...samo vam želim reći da uživate i u najmanjim mogućim stvarima...jer život je kratak....

22:44 , Komentiraj { 19 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x