html>
it´s something unpredictable but in the end is right... - I don't wanna play the broken-hearted girl... - Blog.hr
03.07.2008.

it´s something unpredictable but in the end is right...

kako ću bez njih,bez svojih prijatelja,bez njega...
ne mogu...falit će mi...puno...volim ih...ne daj bože da ih moje srce ikad zaboravi...
kroz prozor provirim na ulicu,vidim dječicu kako se nevino igraju...
da sam to bar ja...da su to bar moji prijatelji...
okrenula mi se jedna curica,ugledala me i nasmješila se...onako nevino, čisto, iskreno...kakav lijep osjećaj...
najradije bih sad šetala sama kroz neku šumu...kroz neku livadu i stala nasred puta,pogledala u nebo,zatvorila oči i zamolila Boga nešto...
onda bih otvorila oči i pošla dalje ,ugledala bih njih,svoje prijatelje i potrčala im u zagrljaj ..tada bi se ostvarila moja želja koju sam rekla Bogu.
____________________________________________________________

ZAGRLI ME...treba mi tvoj zagrljaj...POLJUBI ME,...treba mi tvoj poljubac...
____________________________________________________________

lito je...svake godine lito nešto novo donosi...
nove prijatelje...nove stvari...volim lito..
kupam se svaki dan....uživam...
tako i treba...uživajte i vi..uživajte u onom što vam lito nudi..

Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

15:18 , Komentiraj { 49 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Same story every day...
Pisanje koje dopire iz mog života,
moje gledanje na svijet.
Shvaćanja mog postojanja,i saznanja da
je najbolje uvijek ostati isti.

Oni najdraži.

Iskrice u oku.
Potpuna suprotnost drugima.
Iskrena.Druželjubiva.Divlja.Ozbiljna u ozbiljnim situacijama.
Vjera,obitelj,prijatelji,knjiga,pjesma-
nešto bez čega ne mogu.

msn:anchy95_zd@hotmail.com
*Ana...
*13 god.
*Zadar

detaljnost je važna.

credits
duckdz. - x x x