Aaaaaa Konacnooooo.

07 svibanj 2010

Ispricavam se svima. Komp mi se pokvario a ja smota neam cd od Windowsa i nikak da se frendovi sjete donijet mi :/ .
Poludila sam. Al danas sam osla k frendu i uzela. Pa sam popravila komp i evo da vam se javim.
Oprostite sto vam nisam stigla kommati. Ali sve cu to ja polako nadoknaditi.

Btw. evo malo i novi post :)) [iako ovo i nije bas i nije moj stil pisanja]

¤Ljudii¤

Ljudi su dvolicni,
jedni drugima su slicni.
Svaki dan ljudi jedni druge truju,
i urote jedni protiv drugih kuju.
Gledaju u oci i samo lazu,
gadovi ni sami ne znaju sta da vise kazu.
Cim zinu,kazu laz,
jer jednostavno to je njihova draz.
Takvih je nazalost cijeli svijet
ma mozda bude bolje,al neki drugi vijek.
Ne mogu valjda da zive zauvijek,
i da nam vazda lazu uvijek.
Zasto takve svi vole,
i za paznju ih mole.?.
To nikada shvatiti necu,
budalama cu pozeljeti samo srecu.
Uz takve srecu treba imati,
jer ce te oni uvijek zaribati.
Stvarno moras budala biti
i takvim ljudima vjerovati.
Kad shvatis biti ce kasno,
a ja cu ti se smijati slasno i glasno.

..vas Zeko..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.