Hvala vam na razumjevanju...

09 siječanj 2010

amm a nezz nebi se vracala na te stvari i ostavila bi to iza sebe...
mislim na osobe i rijeci koje su me povrijedile...

ustajem opet sa dna...jos jaca od svih zahvaljujuci nekim osobama...
kojima cu vjecno biti zahvalna sto su uz mene kada mi je najteze < 33...

A to su...moi max,moe zlo,stjepan -njegova cura,drazen i braco < 3
hvala vam sto mi pomazete da krenem dalje...

evo napisala sam jednu pjesmu..nije nesto posebna ali je od srca,...
za mog maloga andjela <3

Neznam kako da ti neke osjecaje kazem...
Ali jednostavno ja ne zelim da ti lazem....
Puno mi znacis,,,
To si shvatio valjda i sam...
Ove rijeci posvecujem tebi....
Mozda nisu posebne....
Mozda ti ne znace previse...
Ali od srca su...
I iskrene...
Zelim da znas...
Da mi puno znacis...
Zelim da znas...
Da sam uvjek uz tebe,,,
Volila bi kad bi...
Prijatelji vjecno bili...
Jer ti si jednostavno..
Nesto posebno...
Svatko u zivotu svome ima nekoga...
Kome bi zivot dao...
Prijatelju,curi ili decku....
Te osobe u nasem zivotu su neizbjezne...
Ali...
Vecinom se prevarimo...i ostanemo povrijedeni...
I ti to kao i ja dobro znas...
Ali u svakome zlu..vidimo tko je uvjek uz nas...
Vidimo kome je doista stalo do nas...
A ja sam vidjela da imam svoga andjela uvjek uz sebe...
Taj andjeo je moja snaga...
Taj andjeo je uz mene u dobru i zlu...
Taj andjeo si ti <33

Hvala ti max sto si prijatelj i sto si uz mene bio kad su mi svi okrenuli leda i lagali mi....hvala sto si rekao mome decku istinu jer da tebe nije bilo neznam dali bi jos uvjek imala njega...hvala ti...volim te < 33..


..Vas Zeko..
Jos jednom hvala vam na razumjevanju...< 3

Moi max <3:

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.