Sometimes is better pretend to that i don't care..

31 listopad 2009

Nekada je stvarno bolje praviti se da mi nije stalo..
jucer su me povrijedile rijeci frenda..
ukratko receno...
govorio mi je kako da se ponasam sa svojim deckom...
i najvise od svega mrzim kad mi neko pametuje i petlja se u moj privatni zivot...
mislim da to niko nema pravo...na meni je kako cu se ja ponasati...
a ne da cu raditi sta mi drugi kazu...
po njegovim rjecma je ispalo da ja moram raditi sta moj decko hoce kad se njemu prohtije..
pa da on to trazi ja nebi ni bila s njime...
tada se i on bio naljutio na mene jer si nije htio priznati sta sam mu rekla....
tako da me je ignorirao....
nakon nekog vremena me je promatrao ali sam se ja pravila da me briga uhvatio me za ruku..



istog su mi trena dosle suze na oci i samo sam osla od njih,,,
kao na bus,,,,mislim ono sat vremena prije..
heh.. al oke..decko je krenuo samnom...
i budala se u tih sat vremena smrznuo jer je zaboravio jaknu xD...
reko je da mu oprostim al da on nemre vjerovat da je nekada takav...
al aj...govorio mi je da se ne obazirem na njih jer su oni kreteni...
da oni ne odlucuju umjesto njega i da on nie takav da mi zapovijeda...
.da njihove rijeci me ne trebaju dirati...ali jbg...
ipak su mi frendovi...a i on je nekada tezak i tesko priznaje istinu o svom ponasanju jer ne zeli biti takav...
ali oke danas mi je bolje..
cak bi se mogla i puknut smijati zbog svoje reakcije...
nekada sam malo preosjecajna...al sta bi ja takva sam kakva sam...



uglavnom...
oprostite sto vam se nisam dugo javila...
malo sam zapustila blog zbog skole...

imam jednu pjesmu koju obozavam i vec ste ju culi na mom blogu...



Lyrics | Apocalyptica Lyrics | I Don%27t Care Lyrics

Eh i da Happy Halloween svima,...







..vas zeko..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.