Hh

20 listopad 2009

eto kao sto nekolicina zna danas mi je godina dana kako sam u vezi sa predivnim deckom :D

pa neznam neam vam sta puno prepricavati dobila sam sta sam trazila...a to je: trazila sam ga da kad budemo godinu dana skupa da mi sastavi kao pismo iskreno sta osjeca prema meni..hihi i iznenadila sam se fkt...on je to meni lijepo sastavio i donio..
moram vam priznati da sam se rasplakala dok sam citala ... :p

inace nasa ljubav nie ono uopbicajena da se zname neko vrijeme mi se uopce nismo znali kako se kaze to je bila ljubav na prvi pogled i ko bi reko da je ovoliko potrajala :D

bio me ostavio za novu godinu kako on kaze razlog je bio taj da vidi dali on moze bez mene..
i kada je iduci dan shvatio da njegov zivot kao nema smisla bez mene pomirili smo se..i dan danas on kaze da si predbacuje to..jbg bio je mnogo puta kao i ja povrijeden i jos ono mene ni nezna hihi...

ali iskreno od tada se nismo nijednom posvadali :D...
to je jako lijepo :)

mislim da sam pronasla svoju srodnu dusu...

ukratko volila bi ti reci par rijeci:
Iskreno svidio si mi se na prvi pogled..bio si tako sladak,nekako on bas simpatican ..uopce nisam gledala tvoju ljepotu onako izvana...
shvatila sam da si predobra osoba i kad sam te vidjela onako bas pravog tebe...pomislila sam WOOW!!!
ovakvog decka nema sanse da cu imati..ma sto posto ima curu...ali sam se hvala bogu prevarila...
tada sam ja bila u vezi cetiri mjeseca sa likom kojeg znam cijeli zivot i iskreno doslovce sam ga tog momenta zaboravila...uopce nije ga bilo...bili smo samo ja i ti..i odlucila sam se kud puklo da puklo ja cu te pokusati osvojiti i uspjela sam...bilo je jako tesko uvjeriti te da mi je stalo do tebe i polako pridobiti tvoju ljubav...bar da ju pokazujes..ali sam uspjela i ponosna sam na sebe...
to je moja prva pobjeda...ti si bio prvi pravi cilj u mom zivotu..i dobila sam te.. :D e sada te necu tako lako pustiti jer sam te iskreno jaako zavoljela...

hvala ti na svemu ljepoto moja < 3 ...

--------------------------------------------------------------------------------

moe zlo(danas se osiso hihihihi)btw.ovo kraj njega je njegov brat(blizanci su..hihi):


ja i moe zlo(ljetos):


ukratko nezz sta bi vam vise rekla..to je za sad to...

..vas zeko..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.