zasto postojite ako ste takvi???

12 rujan 2009

kakvih sve ljudi ima...to je nesto nevjerojatno...
u ovoj mojoj skoli jos cu ja svasta vidjeti...
ukratko receno ove nove cure u skoli..tocnije prvacici :p
ponasaju se ko da ljude nikad u zivotu vidjele nisu...
blenu u nas par ko da smo prva bica koja su vidjeli u zivotu...
dok se decki dapace za razliku od cura ponasaju drugacije...
vise su cak umisljeni hahaha...i prave se
da su nesta zakon...
iskreno receno to moi nevole haha...aj bar ih onda plase...
ma takva ce djeca u mojoj skoli lose proci...
jer niko nevoli bahate i umisljene osobe...(a tko normalan voli?)..
nekad se bas znam pitati..
zasto takvi ljudi uopce postoje?
zasto ljudi namjerno vole lagati kako bi povrijedili nekog na kog su ljubomorni?!
sta imamo od ljubomore? apsoluto nista...
takvi ljudi su glupi i bolesni...jer kako mozes biti ljubomoran ako neko ima puno frendova ili je sretan u ljubavi itd.
pa ako mi nemamo frendove sami smo si krivi nemoramo zato kriviti druge a sto se tice ljubavi mozda jednostavno jos nije nase vrijeme...
no ok..kod takvih se ljudi nista ne moze...haha...
samo se mozemo nadati da ce se kad tada opametiti jednoga dana...
i da nekima od nas nece zagorcavati zivot svojom ljubomorom...

malo sam razmisljala o tome pa sam et i napisala:p

..vas zeko..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.