Ponovo pakao???

25 kolovoz 2009



Sjedim..na balkonu svoga dvorca..
Svoje palace..
Gledam u pakleno nebo..
Nebo koje tinja poput..
Uzarenog zara..i mislim na tebe..
Zlo moje maleno..
Gledam u daljinu..
U uzarene zvijezde,trazeci tebe..
Ali tebe nigdje nema..
Daleko si od mene..
A to me ubija..polako..
U tami..u paklu..
Jedina si mi utjeha ti..
Samo ti..
Ali te nema..
Napustio si me..
Polako me ubijas..
Nema mi spasa..
Grrr..te male crne nevine okice..
Su me ostavile poput..
Nekog cucka..
Bacio si me poput..
Malog bespomocnog steneta..
A zasto?
Jer si nasao drugu..
Bolju od mene..
Samo ne znam na koji nacin...
Na koji je nacin bolja...
Ja..sve ti dadoh..
A ti sve mi uze...
I sve sto mi ostavih...
Bile su suze..
Velikog mi dara...
Hvala ti za to..ma..
Vratit cu ti sve..
Jednoga dana...
Doci ces pred mene i traziti me oprost...
Jer ces shvatiti da nema bolje...
Od mene..
Jer nijedna ti nece dati nista,...poput mene...
Ali oprost ti necu dati...
Ma bolje mi je bez tebe...
Ma ovo je pakao...
Bez tebe sam ga vec prozivila...
A s tobom bi ga opet prozivljavala...
A da ti opostim i..
Vratis mi se..
Nisam luda...to je..
Kao da citam knjigu....
Kojoj vec znam kraj...
Pa zasto ju onda citati..nema smisla...
Ma samo ti zali...bas me briga...
Tko ti je kriv...
Sto si me ostavio...
Onog trena kada si me iznevjerio..
Zauvijek si ostao bez mene...
Upamti: ZAUVIJEK!!!

-------------------------------------------------------------------

for somebody:

vidi taman za nas dvoje...sta nije predivan???

dark castle




castle under lightning..mmm..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.