Two heads and four legs..........

02 kolovoz 2009

Postoji legenda o bicu sa dvije glave i cetiri noge.....
Bog je to bice prepolovio na pola...svako bice je imalo jednu glavu i dvije noge....
i razdvojio ih je i stavio na razne strane svijeta...ali nije znao da im je tada i prepolovio dusu...
svako bice je imalo samo pola duse...
od tada luta svijetom u potrazi za drugom polovicom duse.....
tu potragu nastavljamo i mi...trazeci osobu koja nam je srodna dusa...
neki ju traze cijeli zivot,ali u tome nemaju srece....dok neki misle da su je vec nasli...
tu nisu bitne godine...
niti ista drugo...vec samo osjecaj da si nasao svoju srodnu dusu...
taj osjecaj je nepogresiv...ako se iskreno voli.....


moa pjesma:

Priznajem...
priznajem da te volim...
volim svom dusom...
svim srcem i svim tijelom....
tu ljubav mogu samo tebi dati i sada ju dajem...
tu ljubav samo ti mozes imati...
samo je ti mozes unistiti....
u ovom mome paklu od zivota....
ti si jedina vatra koja me jos oprzila nije....
a nadam se da i nece....
od svih mojih navodnih sluga u raljama zivota moga....
ti si jedini koji mi je iskreno sluzio...
od svih ovih andela smrti ti mi jedini nudis zivot....
sve sto je u mome zivotu islo normalno ti si promjenio....
sve si radio suprotno....
ti si moe zlo....
jedino koje mi nije naudilo...
jedino koji me brani od svih demona ovoga nasega pakla....
nudim ti vjecnost...
vjecnost u ovoj mojoj tami....
prihvati ju i pokazat cu ti sve tajne moje...
tame...
tajne moga zivota....
tajne moga crnog srca....
isklesano od crnog bisera...
doslovce neosvojivo srce jedne vampirice....
koju si samo ti osvojio...
jer ju toliko mamis svojom krvlju......
mamis u zamku....
u koju polako pada...i pada...i pada....
ali ju svejedno opet spasavas....
jer ju se ne usudis unistiti...
prihvacas njezin taman zivot....
prihvacas zivot u njenom privatnom paklu.....
u njezinom dvorcu....okruzenom tamom...
zvijerima........neprijateljima....
ne usudujes ju se ostaviti samu....
zelis ju i dalje stititi......
do zadnjeg daha svoga zivota.....

to bi bilo to....za ovai put....
kommajte....ljubim....
bloodyy kisss....
i za kraj evo malo slikica:









btw:
imam i novih pjesama ako ste primjetili...
stavila sam pet-sest meni naj....

-------------------------------------------------------------------
Dodatak:
opet idem kod sestricne nece me bit par dana...za to vrijeme slobodno ostavljajte kommove kad se vratim....vratit cu kommove....ljubim vas sve...
BLOODY KISS...×××...
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
Falit cete mii,,,,u subotu idem u bosnu na dva tjedna....Mrak ljubavi...pa sramota niti komm mi se ne sjetis ostaviti..hh..kak ces ti sad bez mene? :p
hahaha...ma salim se ja...uzivajte mi......ljubiiim vas sve....
nadam se da ce bit bar oko 40 kommova dok se ne vratim....pa recite mi kak ste sta ima kod vas...:p vracam kommove cim se vratim pa cak i za vrijeme dok sam tamo mozda uspijem do bloga doc pa vam se javim....
ajde uzivajte mi!!!!

BLOODY KISS....×××....< 3....
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.