Usud

15 srpanj 2009



Nemogu vjerovati.....
Jednostavno ne mogu......
Kako nekome moze...
Toliko stati do mene....
Kao tebi....
Zar netko takav postoji?
Ne jednostavno ne vjerujem....
To je nemoguce....
Dajes mi nesto...
Najdragocjenije na svijetu...
Svoje srce....
A ja cu ti ga samo...
Oteti...
Rastrgati na komadice....
Neces vise biti isti....
Unistiti cu te....
Samnom nema srece....
Zivot samnom...
Je nemoguc...
Nisu svi spremni zivjeti u tami...
Zivjeti u mome kruglu pakla,.....
U mojoj tamnici zivota...
U mome paklenom dvorcu....
Osim ako nemas kameno srce....
Sklesano od najjaceg kamena...
Kojeg nitko nemoze zdrobiti...
Cekaj....
Mozda sam otkrila tvoju tajnu....
Znaam.....
Ti mene nevolis....
Tebi nije stalo do mene...
Ti nesto zelis od mene....
Ali sta to....
Sta to od mene mozes dobiti....
Ahh da..mozes me unistiti...
Unistiti moi zivot...
Haha....ali to je teskoo...
Moj zivot je unisten...
Onoga trenutka kada sam upoznala tebe...
I shvatila da za nas buducnosti nema.....
Jer ja sam zarobljena u carstvu sjena.....
Mojoj dusi nema spasa.....
Nasa ljubav nije sudena....
Zelis moju dusu?
Dobro,uzmi ju....
Samo znaj moja dusa je prokleta.....
Zelim ti samo reci jednu rijec....
Prije nego sto me unistis do kraja...
USUD....
Ovo ce te pratiti do kraja zivota...
Sve dok ne pocnes vidati kako ces umrijeti...
Imat ces vizije...
Padat ces u provaliju....
Dugo dugo dugooo....
Upast ces u tamnu vodu...
Nigdje nema izlaza...
Iznad sebe vidis svjetlo...
Ali nema povratka ....
Samo propadas sve dublje i dublje....
Moja te je dusa proklela...
Proklet si do kraja zivota....
Sretno ti bilo....
Samo cu ti to reci....
Uzivaj u ovoj sreci....
..Bwahaha..



cursed heart Pictures, Images and Photos

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.