Kissed me can't no more

12 srpanj 2009




Tako dugo gledam te u oci...
Mislim na tebe bas svake noci...
Mrzim te zbog toga...
Mrzim te zbog svega...
Tvoga postojanja..tvoje hladnoce...
Tvojih ociju...tvojih usana...
Jednostavno mrzim sto nemogu bez tebe...
Mrzim sve na tebi...
Svaki djelic tvoga tjela...
Mrziiim sto me toliko privlacis...
I kad god smo tako blizu jedno drugom..
Ni poljubiti me neces..
Ne nije da ne zelis jednostavno neces...
Zudis za mnom jos i vise...
Nego ja za tobom...
Ali uzivas toliko uzivas...
Sto ja patim.,..
Svaki dan patim za tobom...
Sjedis kraj mene....
I gledas me kako lijem suze....
I smijem se...
Ali ne obicne suze...
Ovakve imam samo ja...
Lijem krvave suze i smijem se...
Krvavim smjeskom...
Smijem se onako kako ti najvise volis...
Eto zato te mrzim...
Sto mi prkosis...sto me mucis...
Jaoo kako te mrziiim...
Najrade bi ti lijepo prisla sa leda...
Sa prelijepim nozem koji sja na mjesecini...
Zagrlila te.......
Polako ti ga zabila i poljubila te za kraj...
Ali to mi nebi pomoglo..
Jer bi ti meni ucinio isto...
Ali ipak necu ti nista napraviti...
Patiti cu i dalje...
Ali patit ces i ti samnom...
Opet sjedim na obali...
Gledam u crnooo more..
I odsjaj mjesecine..
Tako je lijepo...
Odjednom netko mi prilazi...
Prilazi iz daleke tame...
Hoda po moru i smije mi se....
Prilazi mi polako laganim korakom...
Uhvati me hladnim rukama...
Polako me privlaci svome hladnome tijelu....
Krene me poljubiti ali samo mi dotakne usne...
Lagano krece prema vratu...
Poljubi me...
I naravno evo mi moga poljubca...
Trazila sam i dobila sam ga..
Ali ne onaj poljubac kakav sam ocekivala...
Dobila sam lijepi bloody kiss...
Osjecala sam trnce po cijelome tijelu...
Sada shvacam zasto sam toliko zudjela za njim...
On je vampir...
A ja sam dobro znala koliko ja zudim za njima...
Samo sto nisam shvacala da je on...
Moj vampir kojega toliko dugo cekam....
Odjednom sve je postalo crno...
Vrat mi je bio uprljan krvlju...
On je polako primaknuo svoje...
Krvave usne k mojem uhu..
I sapnuo mi...
Da moja krv njemu pjeva....
Da je ovisan o njoj...
Znaci ovisan je o meni..
Rekao je da me nece ubiti..
Da se ne bojim...
Da se samo prepustim i spavam..
Dok ne dode vrijeme...
Kada cu se morati probuditi


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.