Evo danas sam sat vremena pretrazivala da nadem bas nesto o grimu reaperu..bezospjesno

28 lipanj 2009

Iako nisam uspjela naci nista konkretno izdvojila sam par videa i slikica... nadam se da cete uzivati....






haha..decko mi se maloprije smijao kako mogu biti tako smotana i nista ne pronaci o Grimu... a jbg..jednostavno nemam srece...trazila sam ali dobivala sam sama sranja...cjooi..e to nije feer...

eh sada... o cem da vam piseem..... cjoii a bas nemam ideje...hmm...

Aj evo samo za vas izdvojit cu par pjesama Grima Reapera..LoL...i par slikica...a poslije cu jos napisat ako mi nekaj padne na pamet...

u boxu su vam pjesme...
prvu sam pjesmu stavila od Cradle of Filtha-Venus in Fear..
jbg pjesma mi je preprepreeejebenaaaa….
Podjelit cu jos par nekih pjesama sa vama pa ih slobodno poslusajte…
Npr.od H.I.M.-a,Apocalyptice,Murderdollsa,Ensiferum..
Ugl.ukratko vecinom imate gothic metal I Grim Reaper vam je rock vecinom…
Pa uzivajte .P

Evo par slikica:







Amm…nisam nista nasla osim sto sam trazila po svojim datotekama I pronasla nesto o Fritzu Haarmannu:

Pa evo imam dva teksta vrlo slicna:

"Hanoverski vampir" ili "vukodlak" prvi je serijski ubojica cije je sudjenje tokom 1925 g.privuklo veliku medijsku paznju.Haarmann je bio skitnica i mesar,sakupljao je djecake po ulicama,odvodeci ih u svoju polu rusevnu kucu gdje bi ih prvo nahranio,a zatim silovao i ubijao.Otkriven je tek kada je u kanalu u blizini njegove kuce isplivao dzak(nezz kaj bi ovo trebalo znacit) pun lubanja.Policiji je priznao da je ubio pedesetak djecaka,a rekao je i kako dok ih je silovao grizao u predijelu grla sve dok im ne bih odvojio glavu od tijela.Cim bih osjetio krv dozivio bih orgazam.Nakon svega,rasjekao bih im utrobu,pojeo nesto mesa,a ostatak prodao u mesnici u kojoj je radio.Pogubljen je odsijecanjem glave.

Freidrich (Fritz) Haarmann – hanoverski koljač

Ovaj je ubojica bio vođen smislom za lijepo i ljubav, a njegove žrtve bile su isključivo zgodni dečki, uglavnom skitnice i muške prostitutke. Ubio ih je oko 24, a, kako je poslije pojasnio, ubijanje i odrubljivanje glava za njega je bio čin ljubavi i oslobođenja.

Kada mu je u zatvoru 1925. godine pokazana fotografija dječaka za kojeg se sumnjalo da je bio jedna od Haarmannovih žrtava, zgrozio se pri pomisli da ubije nekoga 'toliko ružnog'

I Evo vam jos par slikica vampira:







I za kraj evo neke slikice koje sam napravila…onak bezze..







To bi bilo sve za ovaj put :P
Hehe..pozzam vas sve…
pusa kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.