Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

ponedjeljak, 23.09.2013.

Crtice sa mora odlazak


Jutros se budim ti opet već tradicijonalno čitaš neku knjigu kraj mog uzglavlja i jedeš neku jabuku.Osmjehe mi šalješ dok se budim .Polako idem u kuhinju uz kavu moju i tvoj doručak ha ha da nas nema treba nas izmisliti koji smo mi tim.Planiraš za doručkom šta ćemo mi to danas u ovom posljednjem danu raditi naša posljednja nedjelja na moru.Prvo ljube moja idemo na plažu kažeš mi lijepo vrijeme danas najavljuju, možemo plivati i po moru i po pijesku.Uživancija.Nećeš izgoriti ne brini govoriš mi sav nekako cvateš od sreće.Jednostavno ugađaš mi i pokušavaš ostvariti što više mojih želja danas.Ja ti pričam da bi voljela za zadnji dan jednu barem malu vožnju ovim brodom.Može odgovaraš i prihvaćaš moj prijedlog.Za dalje kad se vratimo sa plovidbe kuhamo naš famozni zajednički ručak u kojem Kapetan bira namirnice i jelovnik a mala od palube po kapetanskim uputama kuha zdravu hranu.Blago meni sa mojom pameti.Uh nakuhala se ja .Blago meni.Trčim po brodu po stvari za plažu i ti naravno vičeš nešto u stilu nemoj pasti i naravno ja nebi bila ja da se nisam poslkliznula i pala razbila bradu ma ništa strašno .Stojiš iznad mene dižeš me i saniraš ranu.Ja malo uhćem puhćem i pod flasterima hoću na plažu.Popuštaš a šta bi sa mnomaTrčkaram i dalje po kopnu stalno vičeš za menom pazi,pazi a ja naravno prva stižem na plažu.U hladu ispod malog bora imam uvijek tu svoje mijesto.Igramo se sa valovima ,šetamo uz more, plivamo.Gađaš me mokrim pijeskom.Kupamo se .Kažeš da voliš kad smo na plaži skupa.Skupa gledamo more ,galebe,sunce .Pitaš me da li da idemo na brod?.Pokupljam stvarčice sva ubrzana ko i uvijek a ti samo brineš za ranu na mojoj bradi.Ljepiš mi ponovo flaster da to bude kako treba Želiš da to odmah u sekundi zaraste.Idemo na brod.Zabavno je kad ovako dođem u brod do kormila i stavim ruke na tvoje i kormilarimo brodom skupa.Ti upravljaš naravno a ja pridržavam sa strane.Voziš brod lijepo polako siguran u more,brod i sebe.Idem na palubu broda i sjedim na klupi i uživam u sunčanom daniu i ljepoti pogleda.Divim se moru toj veličini i ljepoti.Voziš dugo nekoliko sati da vidim što više malih gradova sa mora.Okrećeš brod i mi se vraćamo ja kao dijete sretna.Vičem i skačem od sreće. .Ostvario si mi želje.polako voziš natrag i pričaš mi da ti je najljepše kad ploviš sa mnom,Lijepo opušteno sve je nekako kao bezbrižno,neopterećeno sa ničim.Drago ti je što mi je lijepio i da se stalno smijem i da misliš da je ta moja pozitiva dobra jer sam sretna i mirna a o mirnoći otom potom.Ponovo mi previjaš bradu.
Dobro je proći će uvjeravam te Kuhamo ručak .Uživaš u ručku sa mnom za stolom na palubi.Baš prava idila.Bojiš se za mene da se jučerašnja temperatura ne vrati pa idem na odmor utrpana u nekoliko pokrivača.Obećavaš mi još jedno kupanje danas a ja samo želim da se temperatura ne vrati.Zaspala sam na Kapetanovim rukama da se ugrijem od vjetra i mora.Budim se a ti si opet naravno uz mene čuvaš me u snu da ne diram ranu na bradi.Pričaš mi da mirno spavam ali da kad sam budna duplo sam življa od drugih ljudi.Smijem se i naravno trčim po svoje stvarčice za plažu.Vičeš ali sad nisam pala samo mi još to fali.Na plaži uživam ti mi svaki trenutak činiš sretnim svaka minuta naših druženja prošla je sa znakom tvoje pažnje prema meni.Osjetim da tuguješ što ćemo se za još nekoliko sati rastati.Donosiš mi opet lavandu odnekud ,škakljaš me po licu tim grančicama i plavkastim cvjetićima bacaš me po pijeskuUživam sretna sam da si tu.Sretan si kažeš što sam tu.Idila se stvotrila.Pršćeš me morem polijevaš, činiš mi se kao neki dječak.Pitam te pa koliko ti je godina.Smiješ se kao ja ti ukrala godine ha ha Crtaš po plaži po pijesku gdje nema kupača.Valjam se po moru vučeš me dublje da moram plivati.Sad sam poplavila od vode i tjeraš me na brod.Vrijeme mi je da se pakiram i da pođemo doma.Dok se pakiram ti si naravno bio brži već si gotov dovezao si i auto do lukeTako da se samo spustim sa broda.okrećem se i osvrćem po brodu da li je sve pospremljeno.Vičeš mi da je sve ok.Posada ulazi na brod a mi silazimo sa broda Podragam svog imenjaka i siđem, mirno ti more želim.Ulazim u auto Kapetan me vozi doma pričamo o moru kao da je sve stalo a ne da sutra je novi radni dan i da je kopno duboko ispod nas.Dok voziš pitaš me za ranu boli li?Kažem ti sve je ok.Sama sam kriva.Brineš se i pitaš kako ću noćas zaspati ,Kažem ti misliću na more i usniti u snu sanjajući zalaske sunca i more.Primičemo se doma da krenemo svatko svojim putem.Svira naravno tvoja omiljena pjesma trag u beskraju.Ujutro se vraćaš na moreSutra ideš na brod.Vidjećemo se.Dugo sjedimo u autu n ne pričamo ne možemo se rastat,Poželiš kažeš da nikada ne dođe ovaj dan a kad dođe priznajš boli te rastanak.Mene boli tuga u tvojim očima.Kažeš da te neće par mnjeseci imati tko nasmijavat ni na brodu ni u gradu.Faliće ti i naše gradske kave .Faliće ti utakmice gdje ja navijam naravno najglasnije.Faliću ti ja nasavršena tvoj putnik i suputnik u vremenu.Nemožeš govorit zašutio si pišeš mi na mobitel poruku i gledaš mi u ranu na bradi.Govorim ti dobro je.Poslao si mi poruku.Zauvijek ću te voljeti tvoj Kapetan .Gledaš u moje lice i skrivaš pogled odgovorim ti na poruku Uvijek će te voljeti tvoja mala od palube.Bez rečene riječi lijepiš mi flastre na brdu vadiš stvari iz auta i nosiš stvari u lift.Pomiluješ me po licu .Šutiš. ,Kažem ti mirno more kapetane ,Mahneš ja lifeom idem i odlazim u svoj dom,Sretna i nasmijana vrata su se otvorila i oko mena moja draga nasmijana lica .Gledam kroz prozor ti u autu sjediš nagnut nad volanom ruke ti prekrile lice.Nasmijana se veselim svojoj obitelji i gledam svako malo kroz prozorDugo si rukama pokrivao lice,palio cigarete pušio.I krenuo na svoj daleki put.Auto je krenuo put mora sa puno teških uzdaha gdje ćeš u mislima znam nositi mene.Laku noć ti želim i mirno more moj kapetane želi ti mala od palube.

Oznake: more, kapetan, dom

23.09.2013. u 00:29 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,