Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

utorak, 17.09.2013.

Crtice sa mora prošeta ću po plažama

wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave


Danas nas je kiša probudila.Lupkala u nježnim ritmovima pa stala.Razvedrava se lagano.Šetam se brodom u malenim pauzama svoga čitanja knjiga i novina.Predlažeš da ovaj put prošetamo pokraj mora opustjelim plažama.Pristajem i u tranu sam spremn a u svojoj velikoj žutoj kabanici zovem te da idemo van.Pravi mornari ribarski obučeni za šetnju bez kišobrana.Uživancija.Trčkaramo po plaži bez sunca suncobrana i ležaljki.Tišinom odjekuje tihi zvuk valova što se šire po pješčanoj plaži Ja i ti šetamo i preskačemo te valiće što nas dodiruju.Štapovima crtamo kao djeca po pijesku.Razgledamo drveće.Uživamo u danu što je pred nama .Šetamo opušteni nasmijani divimo se ovoj ljepoti prirode.Sjedimo na nekom prevrnutom čamcu ostavljenom pokraj mora koji mislim čeka popravak.U pogledu se tvome vidi da voliš more.Pokušavaš me gađati nekim mokrim pijeskom,ne ide ti to za rukom da moju žutu kabanicu isprljaš morskim pijeskom.Nasmiješ se i kažeš mi da ja danas u toj kabanici glumim sunce kojeg iz oblaka satima nema.Mogu ja biti i sunce a da je meni lijepo.Uživam gledati kako se more pjeni u plićaku i kako gubi snagu svojih snažnih udara, tu sam i ti si tu .Kažeš mi ma ne damo se mi vramenu.Imaš ti znaš i pravo zašto život prepustiti sudbini.Život je lijep i treba samo malo da u nekoj sitnici prepoznamo ljepotu ove naše priče.Prepoznajem ljepotu mora i divim se ovako sad sa obale snazi mora.Kad ima sunca onda se divim svim bojama koje u odsjaju mora,kamena i sunca nastaju kao neka morska paleta boja.Dan je lijep morski i jesenjski a mi nastavljamo da šetamo se po palažama ti trčiš kao nasmijani oblak a ja kao neko debeljuškasto sunce u žutoj kabanici.Pršćeš me pjeskom,morskim kapima ponašaš se poput dječakaSamo malo fali da počnemo plivati.Trčimo sa plaže na brod kiša i dalje počinje sve jače padati.Trčimo po doku ja sam naravno brža jer me ti pustiš da pobijedim .Kažeš mi da mi to radiš da dobijem veće samopouzdanje da budem pobjednik naših malih utrkivanja jer ti si pobjednik svih utrka u životu pa ti malo treba gubitničkih utrka za ravnotežu života.Koja je to filozofija.Bitno je da sam ja pobjedila a ti izgubio .Nema kukanja u stilu ja sam te pustio da pobjediš.Pobjeda je moja a i tvoja jer trčimo držeći se za ruka jer ti uvijek strahuješ da ja kad potrčim ću pasti.Zato je pobjednik u prednosti najviše pola metra.Grijemo se u brodskoj kuhinji .Slušamo radio i kuhamo Smijemo se naravno drži nas ta naša urođena pozitiva,Smišljamo šta ćemo raditi,i dogovaramo se da je popodne opet šetnja po plažama.Nadamo se da će kiša stati.Našeg mačka brodskog nema nigdje opet je odlutao a dva galeba ispod krova od konobe se zavukla i virkaju kao i mi kakvo je vrijeme za šetnju po plažama.Svira nešto klapsko laganini po tvom izboru a ja kuham laganini po svom izboru.Sretni oboje da smo jedan drugom bezgranična podrška.

Oznake: plaža, brod, Sunce

17.09.2013. u 15:32 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,