Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

četvrtak, 13.09.2012.

Crtice sa mora osamnaesti dio

mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah:



Sinoć kapetan broda cijelu noć nije spavao ,obilazio je po brodu, sjedio u kabini i dugo su svjetla gorila .Zato jutros mi pričaš da se loše i ne ispavano osjećaš.Nećeš ponosno da priznaš da te reuma od juče muči .Vjetar,valovi i mokra odjeća došli su svega nakon nekoliko sati na naplatu.Ovo teško pravo jesenjsko jutro dočekuje nas rano jutros pravo morsko i nebesko sivilo .Sve omotano u ogrtaču rujanske kiše.Jutro počinje našim pogledavanjima i virkanjima van kroz brodske prozore ,poglede zaustavljamo na nebu.Prizor naravno uvijek isti.Srebrene kišne kapi sviraju po brodu neku nebu znanu pjesmu.More je sivo i dalje se meškolji na malim sitnim valićima.Vjetar i valovi se utrkuju tko će me više nadigrati.Igra raspuhivanja i ljuljanja na brodu satima traje.Uz dugu kavu poslije tvoje nabave i uz doručak kažeš danas nam je dan koma.Kiša je i mi i brod odmaramo .Ti kapetanski pratiš prognoze ,internet,radio pa mi umirujući kažeš ništa strašno,pogledavaš u navigaciju. To je samo jedan obični kišni dan u rujnu..Iščitavaš mi sve pomorske podatke i spokojno uživamo u ovom jesenskom ritmu vjetra i mora.Ja se primam laptopa pa pišem ove svoje male priče.Ti čitaš polako sve svoje novine i smiješ se.
Smijem se i ja tebi i gledam te pogledavam dok pišem .Svira na radiju neka nježna tvoja morska pjesma , pekmezava.Brodom vlada tišina ova dva brodska nemira koji su se smirili svaki sa svoje strane stola zaokupljeni svojim poslovima ..Poslje novina gledaš one svoje zapise što smo radili neki dan.Čitaš kao da nešto provjeravaš.a svaki put u prolaz vučeš me za kapuljaču i onda mi kapuljaču brzo navučeš preko očiju .Izgubljena sam u tvojoj brzini nestignem ti ništa kapetane niti reći Zezaš me sad riječima ona mala od palube samo piše,piše,piše.Pitaš me dali se sada more smije.Odgovaram da se ne smije, sada more svira u ritmu tam tam Kiša usporava ali još uvijek pada.Izlazimo malo na palubu ideš i ti zamnom kažeš da to činiš da ti ja nebi slučajno pala u nemirno more.Tad dok se ljuljamo na palubi gledamo skrivene u lučici ispod malog nadvoda ona dva galeba suha ponosno se prešetavaju .Smijemo se, ja ti kažem da su ta dva lučka galeba isti kao ti i ja.Tako gledajući more ,galebove,usporeni ritam lučice čini se kao da sve još dugo spava samo zujimo nas dvoje.Zezam te da šta se danas pokočen vučeš po brodu koda te poplava izbacila.Ti mi se smiješ .Ja se vučem kapetanski je li a ti mala od palube se kolutaš kao ogromna lopta na vodi.Zoveš me da sam kapetanska ptica rugalica. Kiša još pada sivilo me neko prirodno jesensko okružuje.Jedan kapetan i jedna mala od palube na brodu svoje rujansko popodne nasmijano provode.

Oznake: brod, kiša

13.09.2012. u 12:42 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,