morsky blog

srijeda, 03.10.2007.

MALA SMS REVOLUCIJA


Dopisnik Slobodne Dalmacije iz Varšave Milan Lazarević poslao je zanimljiv članak. Baš mi je izmamio osmjeh.

Poljaci uskoro izlaze na izvaredne parlamentarne izbore. Zašto izvanredne, nemam pojma, nisam dovoljno pratila situaciju. Znam samo da su im na vlasti oni blizanci i da je tamo zavladala neka poprilično nezdrava konzervativna klima, da im se crkveni krugovi poprilično petljaju u politiku.
Meni nije baš normalno da braća blizanci obnašaju dvije najviše funkcije u državi, ali ne poznam dovoljno tijek njihove političke stvarnosti da bih mogla donositi sudove. Samo mi to zvuči malo bolesno.
A oni su dio EU, čini mi se. Nekako mi to nije dovoljno "europski". Više balkanski.

Dakle ta braća Kaczynsky i njihova konzervatvno-katolička stranka Pravo i Pravda (koje ime!) odnijela je 2005. godine tijesnu izbornu pobjedu koju joj je uglavnom osigurala starija, religiozna i siromašnija populacija.

I sada su se mladi Poljaci dosjetili jadu. Smislili su akciju pod nazivom "SAKRIJ BABI OSOBNU".
SMS poruka glasi: "Idu izbori. Treba spašavati državu. Sakrij baki osobnu. Šalji dalje. Nije lanac već način spašavanja države."
Poruka se masovno šalje, pa je dobivaju i političari. Počeli su se već međusobno optuživati. Vjerojatno su požalili što su i Poljsku stigli novi običaji demokracije i sloboda govora. Po starom ruskom receptu ipak je sve bilo puno lakše riješiti. Pravac Sibir - pa ti piši poruke. Ovako je baš nezgodno.

Dalje piše da uz osnovnu poruku ima i dotjerana verzija koja glasi "Sakrij babi moher-kapu da te ne blamira." Aludira se na vunenu kapu po kojoj se prepoznaju slušateljice ultrakatoličkog Radija Marija koje se okupljaju na , usprkos njihovoj dobi, živahne prosvjede kad ih pozove kontroverzni svećenik, šef radija.

Od mene samo toliko. Ustvari nije od mene, nego od gore spomenutog novinara.

Meni baš zanimljivo.
Ideja nije za baciti.

- 15:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #