petak, 16.07.2010.

L'art pour l'art

Na odmoru sam. I idem u banju. Vrnjačku. A nemam 70 godina. zubo
Ne idem zato što moram, na neku rehabilitaciju ili zbog čega god se već ide u banje, neee. Idem na odmor. Mhm, NE idem na more, idem u banju. Da, u banju. Mama mi je išla na krstarenje Nilom, a ja idem u banju. U banju!
I ma koliko puta da to napišem ili kažem, i dalje zvuči urnebesno smešno. I neverovatno.
IDEM U BANJU!
rofl
A razlog je vrlo banalan – DM nema odmor, a ja se ne usuđujem da odem na more sama s Ivom. I tako Ivo i ja idemo u banju sa N. Meni je samo bilo bitno da imaju bazen, da možemo da plivamo.

I svašta sam nešto planirala da uradim. Prvo, jelte, da idemo na odmor. U banju, hihihihihi!
A onda ćemo da krečimo, yey!
Ja sam od onih koji vole sami da uređuju stan, što vrlo moguće nije baš najpametnije, jer uvek traje makar dvaputa duže nego što bi da to radi neko kome je to posao, ali voooolim. Super mi je to biranje boja za zidove, i stare majice koje čuvam samo za krečenje, i samo krečenje, i onaj osećaj ponosa jer sam sama ulepšala naš dom i... ma, sve volim. Jedino je smaranje ono pranje i čišćenje posle svega, kad bi to nekako moglo da se preskoči, mislim da bih krečila stan svakog drugog meseca. smijeh
I najzad ćemo okačiti sve one divne fotke koje je maxivida napravila i neke koje sam ja ufotkala.

I Ivove crteže.

Moje zlato me je juče nacrtalo. Ovako:



rofl
Yup, to sam ja.
Imam crvenu majicu i crne pantalone (da, to su pantalone, a ne oversized stopala), zelenu glavu i perčin na njoj, zelene oči na stomaku i bele zube (nacrtane crnom bojom!) ispod njih, samo jedno uvo (posred glave, doduše) i ruke koje rastu iz stomaka. To sam ja, mhm!

A nacrtao je i "Krug i trougao".



Još malo pa ko Kandinski. Ili Mondrijan.
Ako se pitate, sam je dao ime svojoj slici. Mišić jedan mali. cerek







kategorija: Crtajte s decom, mnogo je zabavno!


:: 11:39 :: komentariši (1) . print . # ::

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga

o bebcu :)
malo i o meni. o nama. everyday life.
i slično.

02.04.08. 64 .. 7560 .. 42,1
15.05.08. 68 .. 8180 .. 43,5
25.06.08. 69 .. 8650 .. 44,5

16.06.09. 82 .. 12,5

29.05.08. jedinica dole levo
01.06.08. jedinica dole desno
04.09.08. jedinica gore desno
09.09.08. jedinica gore levo
22.10.08. dvojka gore desno

16.06.09. sve od jedinice do četvorke :)

23.07.08. propuzao :)
02.08.08. uspravio se
25.10.08. sam stoji 10-tak sekundi

Linkovlje

Baby score

upiškio mamu: 9 puta

ukakao mamu: 5

upiškio tatu: 2 (prvi koga je upiškio)

ukakao tatu: 0

upiškio strance: 2

ukakao strance: 1

Baby's wish-list:

:: kućni ledomat

:: projektor (sa ili bez platna, ne pravim pitanje)

:: mega udobna kancelarijska stolica, onakva kakvu ima Vanja u Školarcu, komada 2

:: iPod

:: Gilmoire Girls, Fraiser, Seinfeld, Friends - sve sezone

:: DVD recorder

:: mikrotalasna pećnica

:: priče o Gojku i Dobrili Srđana Valjarevića (izlazile su u Danasu, a ne postoji štampana verzija; ovo smo spremni platiti suhim zlatom)

:: štapićasti blender (u narodu poznat i kao blender za poneti) - NABAVILA!!

[nastavak sledi...]


free web counter