Drugačije te želim...

06 listopad 2011















Ja sam beskrajna obala

bude me kišni vjetrovi s juga

ti poput plime dolaziš i odlaziš

trag ostaviš,u pijesku sna bijele oblutke

dok moj pogled daljinom prati bijela jedra

moje su ptice o nebo naslonjene

snažna jata želja poletjela visoko

drugačije te želim

kao korijen zemlji darovan

kao grane masline isprepletene

kao nebo i more sutonom zagrljeni

ispod vela tame,na bijeloj morskoj pjeni

drugačije te želim

kao sjena što krošnje zrele vremena prati

gdje nevrijeme i vrijeme zajedno postoji

u trenutku gdje ne postoje sati

već beskrajna ljubav dušom teče

drugačije te želim,beskrajno

ja,nemirno mirna začarana tobom

notama tišine darujem kapi mjesečine

čekajući plimu da se obali vrati

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.