šegrt Hlapić.blog

19.01.2007., petak

Ponekad

Nekada pomislim kako uopće nigdje ne pripadam. Kao da u ovom svemiru uopće ne postojim. Tek sam neki zvjezdani trak koji je u sekundi osvjetlio u jednoj jedinoj nijasni nečije lice. Možda ne ni lice. Trenutno je 6 sati navečer. Ne 17.53, nego 6 sati navečer. Petak je, a ja sam još na poslu. Čekam hoće li urednik biti zadovljan mojim tekstom, upravo sam izvukla kolegu s njegova kauča koji će doći zbog toga jer mi trebaju fotke koje idu uz taj članak, slušam emisiju o zdravoj hrani Ayurvede s tim da kreteni ne znaju ni kako se to izgovara... Kod kuće me čeka perkelt od štuke, pijem 7 šalicu piva, odnsono, drugu i pol litru...
Koliko vam je vaš posao važan?
Da razjasnimo neke stvari.
Radim u novinama. Već godinu i četiri mjeseca. Nije mi to bio plan, ali kako nema posla za profesore hrvatskog jezika i književnosti, bila sam primorana. Nije mi bed jer volim ovaj posao. No, u posljednje se vrijeme događa da najmanje rješavam one najbitnije stvari koje se tiču mojih sugrađana, Osječana, a bavim se glupom politikom i apstraktnim temama poput koncesija (trenutno) koje zanimaju sve i nikoga. Rupa u Rapskoj ulici je puno izdašnija, veća i bitnija stvar.
Jako sam ljuta jer je petak jer je 6 sati i jer nisam u svojoj kućici. Sama sam u redakciji i osjećam se sjebano.
Odgovorna sam osoba koja ni u jednom jebenom trenutku ne voli zajebat', ali ispada kako mi se to tek obija o glavu.
Ti možeš i ti znaš.
Totalno sam iscrpljena, bolesna, a danima već imam temperaturu od 37 zarez nešto stupnjeva. Deba i teta se totalno brinu i s pravom.
Plače mi se ljudi moji.
Znam da me razumijete, ali ništa ne možete napraviti.
Sama moram srediti stvari u svojoj glavi i skužiti prioritete.
Ma, prioritete znam odavno. Deba, a sve ostalo na drugom mjestu... No u praksi ispada drugačije.
I firma mora naći nove ljude.
Žao mi je što petkom uvečer zvučim ovako sjebano.
Pusa!!!

- 18:01 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Imala sam potrebu pisati i mimo onoga za što me plaćaju. Mislim da imam puno toga za reći, ako ne nekom drugom, onda sebi. Pišem tek dijelove svakodnevnih događaja koje za sobom povlače hrpe sjećanja. Što će prevagnuti, nemam pojma. Možda će neke osobne stvari biti preuznemirujuće, ne odogovaram za svoje postupke. zujo

Uvijek zavirim

Ovdje i sada

Ne mogu slušati ljude kad se žale kao da su svi drugi krivi za ono što im se događa, a oni su mučenici i pravednici. Nije mi jasno kako svi do sad već nisu shvatili da su skro sve najvažnije stvari u životu upravo onakve kakvim ih sami naprave. A tu ubrajam i muško - ženske odnose.
Krešimir Pintarić, Ljubav je sve