KAD MENE VIŠE NE BUDE

Svakog dana sunce zapada. Doći će
Dan od kojeg će se znati: mene
Više nema.
Neće se ništa desiti što nije bilo
Za moga vijeka: mornari će
Ploviti morima, vjetrovi će hujati žalostivo
U granju, savijat će se dozrelo klasje k zemlji.
Voljet će se mladići i djevojke
Kao što se prije njih
Nikada nije volio nitko.
Ujesen, kad voće dozrijeva, kad se beru
Plodovi, prolazit će njih dvoje
Alejom ispred Sveučilišta; zatim će
Šetati pod kestenima na Griču
Držeći se za ruke, dugo, dugo,
Kao što se prije njih nitko
Nije držao nikada. Oni će sjesti na klupu
Starinski i spazit će oboje: na njima leži srebro mjesečine
(Kako je negda počivalo na tebi
I meni, u doba mlade ljubavi). Prije neg se poljube,
Djevojka će šapnuti sjajnom mjesecu: Sanjam li
Ili čitam pjesnika
Koji je pjevao o mojoj ljubavi?
Dragutin Tadijanović

Prekrasna mi je ova pjesma i baš me podsjetila na jedno pitanje koje mi je neki dan strelovito prošlo kroz misli, a to je da me sutra npr. više ne bude na ovom svijetu kako bi bilo? Zaključak ništa se ne bi promijenilo, nitko ne bi ni primijetio, možda bi to primijetili samo pokoji pojedinci, samo nekih dvoje do troje ljudi. Sve bi bilo isto, tako to ide. Baš zanimljivo :D

Te onaj bitniji zaključak da pišem ovaj blog kad god sam u nekoj čudnoj fazi, hehehe


14.04.2008., 23:05 || Komentari (10) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>