Uuuuuuu

Danas mi se dogodilo nešto nadasve fantastično dođem na ispit, a ono nema nikoga, ma super. Zovem jednu s faksa da ju pitam što je to, očito je da sam došla možda krivi dan mislim, kad sam svaki dan kod kuće svi su mi dani isti. Ma ne, došla sam u pravo vrijeme, ali ispit je pomaknut u 16 sati, a ne u 9 h kad sam ja došla, ali nitko mi do mojih divnih kolega nije javio jer su oni svi išli na jedan ispit dan prije pa su saznali (a nitko nije primijetio da me nema), a što je najjače toga nema ni na oglasnoj ploči. I tako kao uvijek svi sve znaju, a ja zadnja saznam, ako imam sreća da uopće saznam. Tko zna ovo je kao prvi rok za ispit, kako ja znam, možda su imali i neki prije, ali nitko mi ništa ne javlja pa ne znam, a oglasa ne bude na oglasnoj ploči. Od sad više ništa nikome ne javljam, niti šaljem skripte niti išta.

Što je najjače s nekima sam kao dobra, a nisu mi javili, zapravo nisu primijetili da me nije bilo.

Sad se 100% potvrdila činjenica da sve uvijek zadnja saznam. Mislila sam kao tim što sam dobra nabiti na nos da im kao zabrinuta pošaljem poruku da imamo danas taj ispit ipak u 16 h, ali nisu vrijedni ni besplatnih poruka s neta.


05.07.2007., 11:53 || Komentari (66) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>