Neke promjene

Bila sam na pregledu vida, jupi dioptrija mi je 7 puta već od zadnjeg pregleda. Imala sam -0.25, a sad nisu još sigurni točno ali blizu sam -2. S obzirom na to trebala bi imati užasne glavobolje, ali nemam ??? Što je najjače i ne primijetim da slabija vidim, možda malkic. Sad ću za ozbiljno morati nosit naočale. Dosad sam ih samo nosila povremeno, kao samo da ih tek bezvezne imam. Sad obećavam nosit ću naočale svaki dan stalno, čim dobijem nove. Moram se priviknuti da ću stalno morati nositi naočale, a mrzim čak i sunčane. Baš sam se pitala koja bi mi mogla biti novogodišnja odluka, eto je, nosit ću stalno naočale. Također odlučila sam da neću više ni praviti ni stavljat nikakve dizajne, što sad do sad radila. Gotovo je s tim, a ove koje imam potpuno ću možda maknuti jer ne znam gdje bi ih spremila, a da ne moram svaki mjesec dana ponovo ih stavljati. Tak da je i s tim gotovo. Po blogovima više skoro i ne idem, nešto malo. No ne namjeravam ostaviti se još ovog bloga. Pisat ću, a komentirat me ne morate jer neću ni ja vas ili ću jako malo.


08.01.2007., 16:13 || Komentari (28) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>