...šok za sistem...

nedjelja, 06.05.2012.

...sudar...

...Prekjučer sam imal sudar, pravi prevcati darsu, u pol jedan preko puta Kavkaza!
Fino sam se diskretno zbigecal. Obukel sam si svijetle kemelice (hlaće), športske cipele, žutu majcu koju volim nositi, jer na njoj nešt ne piše nego je samo diskretno izvezena ajkula, diskretno se našprical i nacrtal se na mjestu točno u 12 i 23. Mene se nikad ne čeka. Ja sam stara škola. Za šmrkavce koji ne znaju, ženama se uvijek govori "čekam te tu i tu". To je prvi znak poštovanja. Nađemo se, vidimo se i sl. odmah otkriva nedostatak šlifa...
...Kao što rekoh, došao sam sedam minuta ranije, zauzeo poziciju u sjeni drveta, zapalio pljugu i zabavljao se promatrajući polugolu prolazeću žensku čeljad. Svašta tu prolazi...:)))
Naravno, bil sam i sam žrtva odmjeravanja. Kak sam već tri tjedna na utezima i biciklizmu, rezultat se vidi. U mojim godinama, ravan trbuh baš i nije česta pojava, a kako je pješački prelaz sa druge strane drveta, nisam mogao ne primijetiti, uščuvane fircigerice, kak me promatraju "ko kokoš glistu". Sve u svemu, ne mogu tvrditi da sam se dosađivao. Jedini je bed kaj nitko poznat nije naletio. Prije kojeg desetljeća, nije se moglo dogoditi da zapalim pljugu, a da ne naleti netko poznat. Malo me i štrecnulo kaj uglavnom, svi okolo govore nekim čudnim jezicima, sa još čudnijim akcentima. Jebote, kaj da sam u režiji Nove TV...
...ONA je klasično kasnila 10 minuta. Odmah sam primjetio modni detalj, lagana asimetrična tunika. Volim kad se žene obuku "nesimetrično". Asimetrični šos, haljina, izrez, oduvijek mi na ženi djeluje sexi, a i pametan je izbor ak se ima koja zimska kilica više. Dražesno mi je mahnula dok je još prilazila od kazališta, preko ceste. Pozna me i zna kaj treba napravit da ne pizdim zbog čekanja. Nije mi bilo ni na kraj pameti da bih pizdio, baš sam se zabavljao uz "kino" oko mene. Samo sam, reda radi, nakon pusice, diskretno, bez riječi, pokazao rukom prema Lebarovićevoj uličnoj čuki koja je pokazivala 12 i 40...
...Primila me ispod ruke i lagano smo se uputili prema centru...:)

- 22:36 - Komentari (12) - Isprintaj - #