utorak, 07.07.2009.

puhni...

"zamisli želju
i ugasi sve svjećice jednim dahom!
sretan ti rođendan želim!"

hvala.



netko mi je jučer skinuo ružičaste naočale
koje nosam u zadnje vrijeme.
sad vidim dobro i bez njih.
ali drukčije, neke stvari.
poklopilo se s mojim rođendanom,
potpuno slučajno.

naravno,
sve sam danas kao najveća glumica odradila sa smiješkom.
oči su govorile drugo,
no rijetko tko u njih dobro zadire pogledom
pa prepoznaje istinu u njima.

napor.
najradije bih zaspala na pola dana i probudila se sutra.
no predstava se nastavlja do večeri,
a kako sam glavna glumica, ne mogu otkazati premijeru.

poslije svega,
skrhana od temperature i još poneke sitnice
zamotat ću se u krevetić i napuniti baterije.
za sutra.
jer sutra je novi dan.
a ja iako nisam bila na laserskoj korekciji vida
iznenada vidim dobro.
je li to bolje, vrijeme će pokazati svoje.

- 15:52 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

online

adopt your own virtual pet!