biti nestašan

ponedjeljak, 04.05.2009.

....ne znam da li je blog medij pogodan za dobiti odgovor na bilo što…zabava i opuštanje su prije svega ovdje cilj…ali uvijek se može probati...

...radi se o zbunjenosti…ili o gubitku mjerila po kojima bi se netko vodio….kada prvi puta radite nešto što vas privlači, a većina javno drži da je to van okvira normalnog…pogotovo ako se taj čin ne uklapa u krug vama dragih ljudi…što onda?… kako pomiriti uvriježeno ponašanje i način kako smo do sada živjeli i odjednom u to ukomponirati ono što nas privlači…

…namjerno ću sada koristi srednji rod kako bi se izbjegao kliše vezan uz bilo koji spol…

..izašlo je i ovoga vikenda van…u šetnju….kud kuće je sve bilo kako treba biti… namjerno je tražilo da vidi da li će se i ovaj puta postići isti osjećaj uzbuđenja za koje do tada nije znalo da doseže te visine.....i nije se prevarilo..bilo je neopisivo…i samo sekundu nakon što je došlo do vrhunca, krenulo je u suprotnom smjeru…suze, gađenje, nevjerica da se sve to dešava…da iz užitka uzima i daje svoje tijelo nepoznatima, čak da namjerno bira one koje inače nebi ni primjetilo…. za neke je upitno i koliko godina imaju…meni iz razgovora je ostalo najupečatljivije ovo:…uzbuđuje me što je netko prije mene to isto radilo toj osobi, uzbuđuje što znam da mogu i platiti, iako mi ne treba na taj način… .ludo uzbuđenje što je tijelo toliko mlado, što ima miris prijašnjeg sexa na sebi…uzbuđenje što znam da sam nešto davalo i uzimalo tamo gdje nitko ne bi pomislilo da mi je to gušt…i što se tada vratim obitelji kao da se ništa nije desilo....a ostaje mi u mozgu taj miris i to uzbuđenje koje mi daje energiju do slijedeće takve prilike….

…i sada svo zbunjeno nezna gdje je…možda će kaže ovako napisano barem dobiti još jači okus stvarnosti….
..a trenutno za ono je stvarnost samo kada krene u šetnju…ostalo je privid….i pita se kako sebe sada prihvatiti...kako pomiriti i naći sredinu između dvoje sebe

..

a za Micka..Maksim Mrvica...:))))





..dok me čarobnjak ne nauči pretvarati jedan oblik u drugi kako bi mogla pustiti ono što je zaželio Miloko ..trenutni maksimum je ovo što slijedi....:)))

- 21:07 - Komentari (60) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.