Never be affraid to dream!

04.06.2007., ponedjeljak

Magnet za nagrišpane

Hvala prvo svima na lijepim komentarima za pjesmu, to mi ful puno znači:) Ima talenta nešto u meni hehe:)
Evo, došla sam danas doma, tj.u Ri, ujutro sam se vratila...a namjeravala sam se vratit jučer, zbog faxa, neko terensko predavanje smo trebali imat U SLUČAJU DA NE BUDE KIŠE. Prognoza je bila...a ono...moglo bi padati...Do 8 sati sam se premišljala oću neću...iako sam znala šta ću napraviti. Dobro mi j erekla moja cimerica - Ja se Nina kladim da ćeš se ti vratit u ponedjeljak. ja sam rekla : Ma neeee, šta ti je, moram doć u nedjelju, ma sigurno ću doć u nedjelju. Aha. Right. :) I na kraju je bilo to terensko predavanje, kiša je doduše putem padala - dok sam se vraćala, pa sam mislila da sigurno i tu pada, al eto....ma...opet bi isto napravila...samo vrludam okolo...D A pazi ovo...
:)
heh...dokaz!

Idem ja u subotu na bus za Zg. I sjednem se do prozora naravno, volim tamo sjedit. I eto, pojavi se neki gospon stariji, oko 70 godina ima. I sjedne se kraj mene, pomogao mi je i torbu stavit gore čak. Fala didek.:) I tako, pita me dal idem do Zg-a, ja rekla da, on pita dal idem na Sajam cvijeća na Bundeku, ja ono...nisam pojma imala blabla...I tako, meljemo malo...predlagao on meni da odemo ja i taj kojem idem u posjet na taj Sajam, malo hehe:) Da....kao da imam vremena da idem po sajmovima:) Al simpa dedek. I dođe kondukter, pita karte, ja dam svoju, on me pogleda i pita: "Ti si se već s nama vozila?" Ja ono - a? Rekoh, da s tim istra busom nisam ali da često idem u Zg pa eto...I mislim si kako me pak zapamtio. A didek kaze: Zgodnu se curu ne moze zaboravit. :) Ili Zgodnu se curu lako zapamti. Nešto od toga...Ja ono...:) Nisam niš rekla na to. OOK. Kako bi moj dragi rekao: Magnet sam za starije. Što sam vec dokazala vise puta. I ovog ljeta....ovako je to išlo...

p.s. al simpa je ovaj didek, stvarno, ok je i dobar je bio:)

Prošlo ljeto sam radila u jednoj butigi (za ne čakavce - dućanu) u hotelu, prodavala novine, cigarete, i raznorazne pizdarije potrebne i nepotrebne. Novina mi je preko glave bilo....nosit sve te pakete, a ono...al dobro...
I tako, jedno jutro dođe neki starček - 60-ak godina otprilike. Gleda kartu krka i pita me di je Stara Baška hm...ili Punat...Nije važno, uglavnom, uzmem kartu, pokazem mu, objasnim i to...Zahvalio se...I sad, ostao on mljet samnom, bla bla..pita on mene dal bi ja s njim na kavu. Ja ono...ostanem..Naravno, izvučem se s tim da ne pijem kavu - inače je ne pijem. E, onda je pitao, pa dobro, možemo mi i na kupanje. (ne odustaje). Rekoh da moram doma, bla bla, ne znam šta sam izmuljala enivej, otisla sam doma... I vratim se ja popodne, on mene već čeka. Dođem uvijek ranije da stignem sve te novine raspakirat i složit. I eto ti gada ušao on u ducan, boli ga briga sta ja imam posla. I sad..hm..nes me pitao, ja sam rekla..hm..mislim da sam mu rekla neka kupi nesto, neki suvenir ili slicno, ma tako esto, a on meni nudi 50 kn, meni bas...kao poklon. (Ostala sam paf). Rekoh da neću hvala. Onda je opet počeo tupit po kavi i kupanju, da ja sam njemu ujutro obecala (Ma ko ti je sta obecao?) Malo se umislio....to sta se ja nisam najbolje snasla u odbijanju je on krivo shvatio. I onda je on počeo nešto o Americi pricat, valjda tamo zivi i to...ja spomenula kako su mi super Niagarini slapovi...E! On će mene odvest tamo! (Šokirana). Onda opet pili za kavu, e sad sam si rekla NIna nećeš bit budala, reci vec jednom sta zelis i ne zelis! I rekla sam mu da ja i on nemamo sta radit na kavi, mislim, ja od 21 godinu i starac od 60, pa ej. HEELLOOOUUU? Ne odustaje on. I borim se nekako s njim, postala sam malo ajmo rec..drskija, ako se to uopce moze nazvat drskost - on je taj koji je bio drzak, a ja budalica koja ne zeli povrijedit tuđe osjećaje. I kad je vidio da se ne dam, dođe do mene (raspakiravala sam novine) i pita me dal me moze POLJUBIT ZA RASTANAK. E to mi je bilo dosta, rekla sam mu : Ste vi ludi? al ne, on se nije maknuo nego je dosao do mene, tamo mi se skoro unio u facu, krenuo me poljubit lik. Pa sam se makla ča brzinski mislim si koji luđaaaaaaaak!! Zar se ovo zaista meni događa?? To se događa u filmovima, ne ovdje! I sva sreća došla mi u posjet cura maserka sta je isto tamo radila, pa se lagano pokupio ča. Al za ne povjerovat. Čuvajte se staraca....ovaj je valjda pun novaca pa skuplja okolo....ma iš stari!

Eto...svasta ima samnom:D Hihi:)

Dodatak:

Kad sam bila mami ispricala za tog starog ovog ljeta rekla je da sam mu trebala rec da cu zvat policiju,a netkomi je rekao da nagovorim nekog frenda da dođe kao u posjetu. Ah,ma ja sam preblaga osoba, sve samo da nekog ne povrijedim ali ovakve stvari ne treba tolerirat. Al nije mi prvi put, ali ovo je najgore do sad....Ima jos par takvih neugodnih iskustava..ispricat cu vam već..:)
Uzivajte:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.