i mjesec i sunce

subota, 25.11.2017.

medenjaci

Skok sa ljepote cvijeća na profane stvari.
Brašnjave. :)
Mislila sam da će me malo razonoditi,
možda staviti u neko bezbrižnije stanje.
No ništa se nije dogodilo.
Keksi su potamanjeni dok si rekao keks,
a treća tura je tradicionalno zagorila.
Pećnici je isto puuuno godina.
.....







Nekoć, bila sam manijak za kekse.
Pite, kolače.
(Moju kolekciju silikonskih kalupića sresti ćete jednom drugom prilikom.)
Možda je ljepše reći stručnjak.
Ili zanesenjak. :))
Onda me je to napustilo,
nakon godina i godina zloupotrebe. :D


Danas pokazujem modlice za rezanje keksa.
Mislim da samo metalnih ima četrdesetak,
svih mogućih srdaca, zvijezdica, i sličnih...
A plastičnih koala i žirafa.....patki , zečeva i ovaca...
Za ne vjerovati kako me je to ozbiljno furalo neko vrijeme.

Ovo su na hrpi,
netom izvađeni iz ormara zaborava.






























Recepti:
U osnovi,
napravimo mješavinu raznih vrsta brašna,
u koje dodamo i dio mljevenih orašastih plodova ili sjemenki,
šećer i začine.
Poštenu dozu, da budu stvarno aromatični.
Sve ukupno do 450g maksimum.
U to umrviti 130g maslaca.
Dodati jedno jaje i puni krug meda.
Ne mijesiti rukom,nego žlicom ili tako nečime.
Ljepljivo je.
Ohladiti, pa dalje svatko zna.









Postoji i taj neki valjak sa uzorkom,
već je bio pokazan,
na onom prvom blogu...I njega sam izvukla iz zaborava.





















Moji omiljeni oblici;
gljivica
neka neopisiva kockica
trorožac
četverokraka zvijezda









Mirisni rezultat:











Eto, to je početak Adventa, kaj se mene tiče.







- 16:31 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.