i mjesec i sunce

ponedjeljak, 26.06.2017.

Ovih dana trpimo vrućine.
nadam se da vama dobro ide.
Vrt pada u nesvjest,
bilje po posudama treba značajno više vode nego ono u zemlji,
zaljevam , čini mi se, stalno. :-S
Ptica i kukaca ima puno ,
svugdje ima vode , i kod lopoča,
i u jednom (ružnom) spremniku kod šogora,
pa čak i vrane dolaze piti.
Kosova je jako puno ove godine,
također osa i bumbara.
Ostavljam i posude s vodom ,
jer tu je sjecište mačjih puteva....
Ipak, pretjerano to žari i pali :((

Primjetila sam, u obiteljskoj kući
gdje pogled izvrsno puca na zapad,
kako sunce ne zalazi više na - zapadu...
nego par kuća predesno....
Imate li vi kakve primjedbe na sunce? :))
Ako kojim slučajem idete na YT
(nemojte)
sve je opet puno predskazanja smaka svijeta,
i raznih teorija da se sunce gasi i drugog.....

Uglavnom,
nešto JE divlje u zraku.
kao kombinacija slobodnog dana,
vrućine,
menstruacije,
niskog željeza i tlaka,
ustala sam u osam,
popila kavu i
zaspala ponovo do jedan sat.
Ko top. ???? :-O


U stvari, htjela sam pisati o ovom;
primjetili smo da čega se ja latim,
proizvod koji si nađem da mi je dobar,
baš onaj neki koji meni treba i koristi mi ,
izađe iz prodaje.
Već me zezaju zbog toga.....

Počelo je u trudnoći sa pepermintima iz Kraša.
SOS i WONDER mast u DMu, jedna sa neemom,
a druga sa gospinom travom, mislim,
bile su mi sjajne za sve kožne probleme.
Onda mast sa crnim kimom, također nestala iz prodaje.
Sok od mješavine bobica, za željezo,
bio je super i jeftin,nema.
Syoss šampon, baš neki s uljima
za moju drot kosu,
bio mi je NAJBOLJI, preko noći nema...
ima još toga, smo mi mozak ne radi...
Sad, neki dan, Vivil zeleni, pepermint bomboni ponovo,
'gospođo, ima još jedan paketić u Koprivnici i još dva(ne sjećam se gdje),
žao mi je ' :))

Meni je svakako s tim ukidanjem najdržih peperminta došao mini smak svijeta.
A, vidim, i na blogu će uskoro.
Tako ste se podijelili na ove i one ,
da vam jedino preostaje
negdje na livadi se sresti i pobiti se, ne?
Čini mi se da je to sada nekako
puno gore ne go ikada do sad.


Cijeli svijet je takav, pun pametnjakovića,
koji se tuku,
čija strana je u pravu,
na uštrb malog broja onih
koji žele drugačije i novo.
Samo vi njegute takvu kulturu misli,
a lažite sebi i drugima da želite bolje.
Nit želite bolje ,
niti možete bolje.


Tako da, pogle ti to,
ni blog kakvog znam od nekoć
se više ne prodaje. Sad je neki novi,
isto pakiranje, ali sa umjetnim sladilima,
pa mu je okus gadan.





- 12:58 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.