i mjesec i sunce

utorak, 28.06.2016.

Entanglement

Eto ga, novi video, kako sam predvidjela u ovom postu.
Nekoć se zvao 'The everentangled web of life' ,
ali taj naslov je bilo sporan za YT....
A i virus ga je pojeo, na koncu. :D
pa se moralo sve iznova.
Najljepši je skroz otvoren (meni).
U tišini i mraku noćnog sata, sa slušalicama na uhu.
Uživajte!






Još nešto;
ovaj naslov 'Entanglement'
mi je stalno bio u mislima
kao jedini mogući za ovaj video,
ali nisam znala za teoriju sprezanja/entanglement theory.
Mala slatka koincidencijica,
jer mi je svekolika povezanost
i svekoliki utjecaj svega na sve
bez obzira na prostor i vrijeme kako ga mi vidimo
upravo bila nit vodilja u ovom videu. :-P


Edit;
Ho'oponopono
Morfička polja/fenomen stotog majmuna
fenomen stotog majmuna






- 16:46 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.