i mjesec i sunce

ponedjeljak, 18.01.2016.

iznenađenje

O, pa baš me je iznenadilo, blog 'Na križanju' - pa blog tjedna.....
Hmmm...začudilo me je
Na križanju, ono gdje se zle i nezle coprnjice skupljaju u ponoć,
pa se mažu smrdljivim mastima i puše smrdljivo bilje
i onda lete u nebo (i drugdje)? Ovo križanje?
:)))



................


Prije Božića pralo nas je neko jako malodušje.
Gospodin muž kojem je bilo dosta svega , pa posljedično
i meni bivalo dosta svega -
bili smo pravi par.
Moraš na sav posao otići,
moraš sve kolače popeči
(pri čemu dobivaš komentare da je njemu svejedno,
jer on kolače ne smije)
pa dijete koje je ludo od veselja,
tulumi, pijača,
pokloni, sve je bilo kao da sam u plug upregnuta.
Shvatila sam dubinu savjeta 'držite se'.
Kada dobiješ dijagnozu,
stalno čuješ savjet 'držite se',
ali, niti onaj koji ga kaže zna u stvari što govori,
(ako nije sam prošao)
niti ti ne znaš što bi s tim savjetom trebalo početi.....
Dok te ne opali.

Pretpostavka da će biti gusto,
i da će biti neizdrživo, i da ćeš to - izdržati.
E ,pa tako, kako mi nije bilo ni do čega neko vrijeme,
tako mi je sada do svega . :)
Zašto je , u stvari, sada toliko lakše,
ne mogu dokučiti, jer - situacija je
više manje slična.


..............



Vrt;
Već je odlučeno, u meni, da će lopoč dobiti još dva lopoča u škaf.
primjetila sam da jedna biljka može davati samo jedan po jedan cvijet,
a ja želim punu teglu cvjetova.....dakle tri po tri :D će biti kompromis :))

Nadalje,
pokušati ću uzgojiti rižu , u zdjeli.
To bih mogla već uskoro učiniti,
jer ,pročitala sam, riža ne može istrpiti mraz,
pa ili moram čekati polovicu proljeća da ju posijem vani,
ili mogu u kući držati zdjelu sa zemljom i vodom i posijati ju čak i sad.

Paradajza će biti minimalno,
željela bih ove godine da je vrt u cvatu , a ne u divljem grmlju.

Trebalo bi ga , za početak ,počistiti i skratiti onu džunglu malina i
sveg onog pikavog bobičastog.

A o kuruzi drugi put :D
Svi savjeti o uzgoju su dobrodošli!!







Za informaciju:
UNITED COLORS OF CORN























- 15:19 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.