i mjesec i sunce

četvrtak, 31.12.2015.

Oh, happy day!

8:25
Proglasila sam, od jučer u 23 navečer početak tuluma za doček Nove godine.
Tulum se do sada sastojao od jedenja, pijenja , te uspavljivanja djeteta. (Najnoviji strah
jest strah od morskih sirena....previše dokumentaraca i YT videa. Činjenica da u krevetu
nema vode, i da je rijeka Sava dosta daleko, ne olakšava situaciju...)
Imam novu ideju, napraviti ću slike za vlastiti tarot špil.
Fotografirati. To me sad jako fura, već cijelih deset minuta.
Sad kad popijem kavu, idem na kavu s frendicom
za sada, izvrstan tulum.
:))))


14:41
Dalje se je nastavilo u dobrom tonu; kupovina vagona mandarinki, za poklon starcima koje obilazimo kasnije.
kad dragu frendicu vidiš tako rijetko, to ti dođe točno kao veliki poklon, ili lijek čak . :D
Volim ručati ručak koji se sam skuha, a baš takav sam ručala danas.


Tko zna objasniti svojim riječima što je kovrtljaj na pritci, taj će imati specijalni bonus sreće u novoj godini.



21:37
izvješće iz grada...u Sloboštini kao da je počeo rat..... između zgrada specijalan je doživljaj :-P
u centru je ledeno, kestenje je skupo ali dobro
na sjeveru grada dobri ljudi (starije dobi) željni su tuluma,
pa su se morali zadovoljiti time da nas nahrane cijelom večerom.

Otkad sam o pod istim krovom, supružić i ja, a to je petnaest godina valjda,
ovo je jedina novogodišnja večer u kojoj je on još uvijek (21:40h) budan :))))))
Za sve postoji prvi put.
Idemo sad spavati, bilo bi dosta tog ludovanja :D






- 08:24 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.