nedjelja, 02.12.2007.

Ask me.


činjenice koje biste trebali znati prije nego što pročitate ovaj post:

1. ja sam dobra djevojka. 8)
2. u stereu je hip-hop party, a meni se ne da čitavu večer provesti vrišteći yeahh, kao što će to učiniti moje kolegice i kolege.
3. subotom navečer uče samo luđaci i osobe koje nemaju društveni život.



pošto nemam neke posebne inspiracije, niti želju za izlaganjem fotografija i detalja o četvrtkovnom superpartyju koji je bio toliko uspješan da je u petak u školi nedostajao znatan broj osoba, odlučujem riješiti tangerinein test.

i još nešto. čisto da ne zaboravim.

martina više ne jede čips.
u bližoj budućnosti ne pijem nes irish.
u dva ujutro se ne raspravlja o tome je li bolje biti svjestan trenutka u kojem umireš ili ne. pogotovo ne na msn-u.
barbara kolar ima groznu haljinu.

krenimo.


First thing you wash in the shower?
kosa.
mama kaže da više potroši na šampon nego na hranu.
mama, naravno, laže.

What color is your favorite hoodie?
crne.

Do you plan outfits?
ne.

Would you kiss the person you last kissed again?
hmm. da je isto mjesto i vrijeme - bih. inače ne.

How are you feeling right now?
hoću-kakao-i-dekicu osjećaj.

Tell me about the last dream you remember having last night?
pjevala sam na karaokama. i rasturila.
to se u stvarnosti nikada neće dogoditi. nikad nikad nikad.
a) jer loše pjevam.
b) jer nemam hrabrosti za takvo što.

What are you craving right now?
praznike.

Do you floss?
ako ostane konca. mojoj sestri se sviđa okus pa pretjera.

What comes to mind when I say cabbage?
zec s ogromnim ušima.

Do you know the Taco song?
ne.

If so would you dance to it?
ja plešem na ‘zeko i potočić’. znači da. ako možeš na zeku, možeš na sve.

Have you ever counted to 1,000?
samo?
naravno.

Do you bite into your ice cream or just lick it?
kombiniram.

What do you want for Christmas?
snijeg.

(hard disk-160 GB minimalno i dior addict 2, ali to nije bitno sad.
mir u svijetu.)

Do you like Cottage cheese?
ne postoji sir kojeg ja ne volim.

Have you ever met a Celebrity?
da.

How many countries have you visited?
9.

Are you parents strict?
nimalo.

Would you go skydiving?
na popisu ovo-moram-učiniti-prije-smrti skydiving spada u top 5.
znači da.

Would you go eat with George Bush?
ne.

Would you throw potatoes at George?
iz daljine.
da više boli.
i da me ne uhvate dok obavljam tu radnju.

Is there anything sparkly in the room your in?
ne. nisam ljubitelj sparkly stvari.

Who sits behind you in your math class?
nitko. sjedim u zadnjoj klupi.

Do you go to the movies often?
kada bi se netko smilovao i konačno otvorio multiplex u toweru, išla bih i češće.

Can you count backwards from 74?
da.

Who are you going to be with tonight?
da, nabijajte mi to na nos.
sama u subotu. u prosincu.
oh.
:(

Brown or white eggs?
eggs? eggs??

Ever been on a train?
da.

Do you have a cell phone?
trogodišnji invalid, ali ja ga volim.

Ever had creme puffs?
samo iz kutije.

What's your best friend doing tomorrow?
namješta budilicu: 9h.
budi se u 12.
radi cedevitu.
obećava si: učit ću.
gleda serije do 22.
odlazi pod tuš.
piše zadaću.
spava.

Have you ever seen the Butterfly Effect?
nisam, iako u njemu glumi ashton. sramim se.

What was the last question you asked?
ideš van?

Last CD you bought?
prazan za prženje pred tjedan dana. paket od 100 da potraje.
original? daavno je to bilo.

Boys or girls?
cure za kavovanja, jadovanja i šoping.
dečki za štošta.

Is your hair curly?
više zgužvana, rekla bih.

Last time you cried?
danas. nikako nisam mogla potrpati deke u ormar. svaki put bi mi sve poispadalo van. izgubila sam na to trideset i šest minuta.
obično ne plačem zbog tuge, nego zbog jada.
ili kada ne isperem leće kako treba.

Have you ever walked into a wall?
mnogo puta.

Do you have any tatoos?
nažalost ne.
imam vrh dajanine olovke iz prvog razreda osnovne na/u, khm, srednjem prstu desne ruke.

Do you sleep with the tv on?
ne.
spavam sa slušalicama u ušima.
budim se sa slušalicama zapetljanim oko vrata.

Have you ever picked your nose then ate it?
ne.
mislim da to rade samo ljudi u američkim komedijama.
nemojte me obavještavati ukoliko imate informacije da sam u krivu.
blaženo neznanje.

Can you hula hoop?
da. mislim da ga čak imam negdje doma.

Have you ever crawled through a window?
Oo, da.

Is your tooth brush soft or hard?
soft. ljubičasta.

Spider-man or Batman?
Spider-man je faca.

Do you use Chapstick?
chapstick je američka odvratna, tvrda verzija labella.
labello classic. jedno na tjedan. aj juz. itekako.

Have you ever made a prank phone call?
naravno. tko nije?
omiljena zabava u osnovnoj.

Whats the closest thing to you that is white?
papir u printeru.

Do you have sex toys?
ne. fino

Rain or sunshine?
kiša-popodne-kuća.
sunce-jutro-grad.

Have you ever had a face lift?
ne.

Whats your favorite kind of toothpaste?
aquafresh citrus mint.

sluša se: lovage - pit stop (take me home) & book of the month
sličica: vachi.

* 00:49 * Komentari (52) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0