utorak, 25.09.2007.

a whirling derbish in a flurry


ne volim štafetne postove, ali ovaj meme mi je bio toliko simpatičan da sam ga, prikrivajući euforiju, otela DsK.

Krenimo.
Image Hosted by ImageShack.us


5 stvari koje volim:

¤ krevete. onakve kakve možete vidjeti samo u filmovima. (i još negdje, ali ne želim vam odati tajnu.) velike, s puno mekanih jastuka u skupim jastučnicama. u koje možeš utonuti i gledati filmove. navečer dođeš do spoznaje da si preležao čitav dan. i uopće ti ne bude krivo.
¤ satove i naočale.
¤ kišu koja lupa u prozorska stakla.
¤ dane kada izađemo, a uopće ne znamo kamo idemo pa samo besciljno lutamo po gradu, po tisućiti put sjedamo u iste fotelje, prepričavamo iste događaje. i svejedno bude lijepo.
¤ parfeme.

5 stvari koje ne znam, a voljela bih znati:

¤ svirati klavir.
¤ pričati portugalski. jer je to apsolutno najseksi jezik na planeti.
¤ što ću studirati.
¤ izgledati prisebno onda kada to nisam.
¤ roniti s bocama.

5 stvari koje me fasciniraju:

¤ putovanja.
¤ fontane.
¤ strani jezici.
¤ muzika.
¤ zagrljaji.

5 stvari koje ne volim:

¤ nositi štikle i narančasto.
¤ kada se netko okrene za mnom. pogotovo ako ima više od trideset, pivu u jednoj ruci i lopatu u drugoj.
¤ preuredne prostorije.
¤ sitničave i preosjetljive ljude.
¤ što nemam dovoljno samopouzdanja da kažem stvari koje neki ljudi zaslužuju čuti.

5 stvari kojih me sram:

¤ svih mojih padova/zabijanja u stupove.
¤ svog vječnog kašnjenja.
¤ uzalud prolivenih suza.
¤ biti u centru pažnje.
¤ pjesama sa baby one more time. znam ih napamet. sve.

5 stvari koje želim:

¤ putovati. putovati. putovati.
¤ napisati nešto za što neću reći da je sranje.
(jer sam za sve što sam do sada ikada napisala rekla da je. osim jedne stvari.)
¤ kupati se u oceanu.
¤ kupiti jednu od onih divnih muških majica na pruge u kojoj ću se sva šlampava vucarati po kući i piti nešto toplo iz ogromne šalice.
¤ bungee jumping. nije me strah. lažem. ali ne znači da neću skočiti. jednog dana.



neću reći neka uzme bilo tko.
naređujem Thori, slavici, T., tangerini i lijenoj random (ccc) da štafetiraju poput mene.

*saginje se pod najnovijim naletom svježih crvenih rajčica*

mrzite me.

... ... ...

imam nekoliko klikalica. opet.
jen, dva, tri, šetiri, pet.

to bi bilo to.
I'm easy like Sunday morning.

* 17:30 * Komentari (50) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0