ponedjeljak, 16.07.2007.

Oh it's what you do to me.

ponoćni post sa brzim vijestima.
bila sam u zagrebu. samo na dva dana.

Image Hosted by ImageShack.us

ali prije izvještaja potrebno je reći:
upala je na faaaks!

*skače po krevetu*

tri i pol tisuće ljudi pokuša.
od toga ih prođe pola.
a Ona je 23.

*divlja*

plješćite, čestitajte, a skupe čokolatine i alkoholna pića donosite meni, pa ću joj ih proslijediti. Image Hosted by ImageShack.us

°°°°°°

shvatila sam da moj mozak najbolje radi na autocesti.
to bi bilo zgodno nekako spojiti sa školom, no bojim se da je nemoguće.
ali opet, autocesta će uvijek biti tu kada bude trebalo srediti misli. nema boljeg mjesta.
i ona pjesma mercury reva zvuči baš prikladno na repeatu.

upoznala sam šarmantnu mladu damu koja kaže da je otkrila tajnu uspjeha.

"Novac u džepu i pamet u glavi. To je sve što ti treba, dušo. I malo sjajila ne bi bilo na odmet."

ne znam ako joj vjerujem. ali dobro zvuči.
opet, što ako je u pitanju muška osoba?


pročitala sam djevojku s bisernom naušnicom. opet.
živcira me što ta knjiga ima tako glup naslov. kao i tajnovit život pčela. kada ljudima kažeš što čitaš, zakolutaju očima. nije fer. knjige su dobre. te dvije, mislim.

odlučili smo pokoriti vlastiti bioritam i otići na more u 8 sati ujutro. ne znam ako ću uspjeti. ne znam ako bih uopće trebala spavati noćas.
razmišljam.

* 00:01 * Komentari (18) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0