subota, 03.03.2007.

Eto me natrag

Dosadilo mi je nepisanje pa vas namjeravam opet udaviti.

I sve sam riješila.
Zapravo, pokušala sam. U kolikoj mjeri uspješno, diskutabilno je pitanje.

No eto, puna energije koju mi isisavaju na sve strane, vraćam se na blog.
Pošto sam iscrpila i posljednju trunku inspiracije pisanjem sastava na temu: 'knjiga koju preporučujem' sinoć do jedan i pol ujutro, jedino što sad mogu pisati su liste i listice. Raznorazne.
Ali vrag me odnio ako iz gore spomenutog sastava ne dobijem pet. cerek


Najprije jedan popis stvari koje NE BISTE trebali učiniti:
(a koje sam ja učinila, o da)

- dizati se subotom u sedam
- vikati na mamu i vratiti se u krevet
- spavati do jedanaest
- potrošiti cijelo prijepodne na interentu, forumu, etc.
- zanemariti cijelu hrpu neopranih majica, a istu večer spremete se van
- nalakirati nokte
- baciti se na ručno pranje He-Just-Did-Me majičice
- oguliti sav pišljivi 34-kunski lak
- shvatiti da nemate acetona
- nalakirati novi sloj
- jesam li rekla sloj? slojeve
- pustiti suzu kada shvatite da vam završetci prstiju liče na gomolje krumpira
- slušati kmeljenja lokalne ekološki osvještene prodavačice o štetnosti pretjerane upotrebe laka za kosu
- dati pijancu pet kuna i vidjeti ga kako ih pred vašim očima s ostatkom pomno prikupljenog sitniša troši na pivu
- zaboraviti odgovoriti na neke mailove
- misliti da ste vi jedini koji imate probleme
- ružno pogledavati zaljubljene parove
- otići u top shop, probati osam majica i shvatiti da vam ne stoji niti jedna.
- proliti nescafe po laptopu. (Živ je i radostan još uvijek, ne brinite.)
- preuživljeno planirati ljetne praznike
- MSN-ati se sa osam ljudi istovremeno
- trošiti previše novca na kavu
- tjedan dana jesti nerazumno male količine hrane
- sanjivo promatrati predavanja, a na postavljeno pitanje odgovarati sa ha?
(toliko o mom dobrom odgoju. Sjetite se B. Jones. Nije ha nego molim :P)
- ne čitati tuđe blogove *saginje se pred naletom rajčica*
- skinuti hrpu, ali stvarno hrpu pjesama u kojima se ponavljaju riječi poput: 'my love...' ili 'oh dear'
*Fuj. Fuj. Zločesta ja. Zločesta ja. Bad girl. Bad girl.*
- drhturiti pred vratima čekajući poštara i račun za DsL.


Image Hosted by ImageShack.us

Zatim jedan popis stvari koje BISTE trebali učiniti:
(a ja jesam. nj. ili namjeravam.)

- pronaći OpakoKul torbu
- štediti
- podignuti film u videu
- prestati piti čaj. Aj min. Ono u prošlim postu je bio trenutak slabosti. Doista. :D
- dopustiti sestri da vam otuđi i-pod prije izleta
- smijati se sestri koja je zaboravila novce
- očistiti džepove. Istina je, PaSaž i nije najprikladnije mjesto za takvo što, no morala sam. :P
- odbijati nabavljanje novčanika. Novčanici su zlo. I tako predvidljivi.
- vratiti dragoj susjedi udžbenik iz biologije.
- učiti geografiju i fiziku.
- pročitati lektiru
- ne zamarati se s glupastim stvarima
- kupiti veselu proljetnu majicu na kratke rukave
- pročitati knjigu. (Zanimljivu. Jučer popodne. :D)


Jučer sam nadmašila samu sebe. Nakon šest sati sna, probudila sam se, istuširala, oprala kosu, osušila je, speglala robu, obukla je (stavi pravu stvar na pravo mjesto. sumnjam da ću ikada naučiti. :D), čak nabacila malo maskare i veselo se prošetala do autobusne stanice.
Potrebno vrijeme: 45 minuta.
Raspoloženje: Odlično.

Vožnja autobusom.
Potrebno vrijeme: 20 minuta.
Raspoloženje: Opada. Penzić mi je uputio neodređeni pogled. Ew.

Čekanje prijateljice .
Potrebno vrijeme: 15 minuta.
Raspoloženje: Stabilno. Navikla sam.

Trgovina.
Potrebno vrijeme: 5 minuta.
Raspoloženje: Okej. Žulja me desna leća. Dovraga.

Film. Kraljica.
Potrebno vrijeme: sat i pol.
Raspoloženje: Od nirvane do groba. I natrag.

Kava. Prva (1!) u danu.

Potrebno vrijeme: sat i pol.
Raspoloženje: Sneno, ali dobro.


Uh što volim kada petkom nema škole!


Soundtrack:

Farewell the ashtray girl
Forbidden snowflake
Beware this troubled world
Watch out for earthquakes
Goodbye to open sores
To broken semaphore
You know we miss her
We miss her picture







* 13:24 * Komentari (27) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0