nedjelja, 18.02.2007.

Igrala sam se malo fotoaparatom ovaj tjedan.

















* dan prije valentinova, čini mi se...
* Kosa moje sestre
* Ja sa svojim uže-šalom
* K koja ima divnu kosu-u školskoj knjižnici
* pogled iz spomenute knjižnice
* također...
* snimljeno prije nekoliko tjedana
* moji prsti (bahatim se novim smeđim lakom :D)


APDEJT: 19. 02. u 16:48

Uspješno sam se odupirala, ali nism uspjela.
Skinula sam novu verziju i-tunesa!
Sada su plavi. yes
I imam problem!
Nema mi niti jedne pjesme u library!nono
Što ću sad? *očajnički zapomag*
A Candy je prazna i moram je napuniti!
Moram!
A onda će mi sve pjesme nestati jer se apdejtaju automatski.
Informatik stručnjaci upomoć!

Strašno je slušati pjesme s radija.
Bio je Vinko Coce, ljudi.
Have mercy. :D

Inače, jedem kao luđak i bojim se da je to zato što nema M u školi da me drži pod kontrolom.
M ozdravi!

Popis
*nes
*devet domaćica
(a ja ne jedem prije škole. nikad. jedino što ujutro mogu trpiti u ustima su pasta za zube i nes. ne u isto vrijeme.)
*sendvičina iz vizavija
*ručak (u la, jela sam tunjevinu i rižu. odvratno. ali jedino što si ja znam skuhati. uz torteline i paštu. a njih nemam.)
*cijela čokolada. cijela.
*tri nesa

Hoće li mi netko pomoći prije nego eksplodiram?

Inače, u totalno sam mirnom raspoloženju. Ugljikohidrati zatomljuju djelovanje kave. Planiram povijest učiti.
Skoknuti do knjižnice.
I ništa više.

U školi je mirno.
S i ja čagamo po hodnicima.
Što je sramotno.
Ali zabavno za poludit.


*Soundtrack:
Norah Jones: Come Away with Me

APDEJT 2: 19. 02. u 18:44

Vratih se iz knjižnice.
Povijest još čeka.
Moram krenuti.
Samo sam htjela reći da je pomrčina mjeseca večeras.
I da sam to probala fotografirati.
Nije uspjelo.
Možda je problem u zoomu.
A možda je i mjesec predaleko.

* 16:30 * Komentari (30) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0