ponedjeljak, 28.12.2015.

Paukova mreža

Da li je moguće da glazba hrani dušu, bez obzira što ne znate pjevati, ne svirate niti jedan instrument, ne razumijete riječi, jednostavno osjećate. Ona vas rasplače u jednom trenutku, a već u drugom se smijete. Tjera vas da se vrtite uz njene zvuke, baca vas u trans. Ona vam je prijateljica kad ste sami, tužni. Kod mene osobno pokreće svaki moj atom, ona je hrana za moju dušu i tijelo. Ona me spašava da ne potonem. Ona me vraća u prošlost, uljepšava sadašnjost. Ona čini da sam bolja osoba, da se ne bojim života, da se borim, nadam. Nikad me nije iznevjerila.

- 10:02 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi