Komentari

diogenovabacva.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • sojaburger

    eto koliko fb ima smisla i koliko komentari na fb imaju smisla i kakva rulja to čita i komentira. čast izuzecima, opći dojam : tužno.

    avatar

    17.06.2016. (17:55)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    oduševio me komentar na spomenutu masovku; oni su se na terenu borili za nas, idemo sad svi za njih. vjerojatno jer ajmo svi momente nikako ne kužim. u isto vrijeme saponiji se zamjera seksizam koji je jedan od stupova društva - bez seksizma kod nas kao da nema čistog rublja, nije to naiva dijeljenja posla, to je krvava stvarnost :) + heštegkro uimeocasinaiduhasvetog.hešteg

    avatar

    17.06.2016. (22:46)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    Nije li fascinantno kako su se imagolozi sad već dosjetili u rad na kampanji stvaranja paralelne brand stvarnosti aktivirati samu raju koja je meta oglašavanja.

    Ovo je čisti Kafka (kada dvojica idu smaknuti Josefa K., pa prebacuju nož jedan drugome, Josef ih začuđeno gleda i misli što toliko čekaju, zašto odugovlače. Ali ova dvojica i dalje nastavljaju s prebacivanjem, a onda Josefu sine: pa da, oni čekaju da im uzmem nož i sam to obavim).

    avatar

    18.06.2016. (06:49)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    povezivanje jakih emocija i brenda. a di ćeš jače emocije od nacionalnog ponosa/domoljublja? tome kod nas ne more ništa parirati. prava ješka za prosječnog hrvata. ja uvijek u ovakvim i sličnim čoporativnim situacijama krenem s analizom izostanka vlastite potrebe za sudjelovanjem. nekoliko je tu elemenata i uvijek se sjetim jednog tvog (starijeg) posta kojemu se ne sjećam naziva (pamtim bit) i tvojih komentara kojima si me "kupio" valjda zauvijek jer radilo se o vrlo nepopularnim stavovima koje se nisi libio izreći, a koje dijelimo 100%.

    avatar

    18.06.2016. (15:38)    -   -   -   -  

  • marionetta

    Benetton kao da želi reći: pomozite nama da bi mi pomogli njima.
    Kao da je humanitarna udruga koja posreduje između humano ganutih i siromašnih, bolesnih...bilo kakvih patnika.
    Kupujući Benettonovu, a potom i noseći tu majicu... kao da postajemo bolji ljudi jer će netko u ime nas, za nas, umjesto nas, pomoći tamo nekim patnicima.
    Pri tome ćemo zaboraviti da negdje potpuno blizu imamo nepokretnog djeda koji bi se spasio samo da nas tu i tamo vidi. U bilo kojoj majici.
    Uhvatila sam se Benettona zbog "tt" u imenu, ništa posebno...

    btw...Tko proizvodi majice na kockice? Kamensko?

    avatar

    18.06.2016. (20:11)    -   -   -   -  

  • durica

    ne fasciniraju me, preveć, marketinški trikovi, iako su te fotke, svojedobno davale određenu poruku, bile bi mi puno draže da su obajvljene negdje drugdje i u neku drugu svrhu. im sjećam se, tada je i bila neka moda / trend socijalna osjetljivost, pobuđivanje empatije i to.
    no,
    gledajući danas kada su reklamne kampanje toliko neinovativne i lišene svake kreativnosti, promišljanja, mogu, s određenim odmakom, konstatirati, ali samo kao svoj osobni doživljaj, bolje i tako nego nikako ili loše i aljkavo.

    avatar

    18.06.2016. (20:44)    -   -   -   -  

  • Livia Less

    Meni je to besmisleno toliko da se nisam ni upitala zbog čega ljudi to ukucavaju, tako da ni sad ne znam. Kao dječja igra.

    avatar

    19.06.2016. (00:51)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Ne znam kako se drugi bore protiv 'reklamokratije'. Moj način se svodi na princip: "Ne kupuj ništa što se reklamira pod uvjetom da ti nije neophodno za preživljavanje!"

    avatar

    19.06.2016. (12:47)    -   -   -   -  

  • dnevnikJR

    mišljenja sam da je analiziranje predmetne "akcije" i davanje istoj veći značaj od obične "igre" zapravo izuzetno tendenciozno....Opet sve ovisi o čistom kutu gledanja....Možemo to shvatiti kao čistu marketinšku manipulaciju, a možemo i kao običnu igru...Ja biram ovo drugo,,i gle, čuda, osobno sebe ne smatram niti glupom, niti ovcom kojom je lako manipulirati. Sve se na kraju svodi na to na koji način mi sami percpiramo ono što nam se servira...Naravno, važno je pritom biti svjestan činjenice da ti je nešto servirano.

    avatar

    19.06.2016. (17:00)    -   -   -   -  

  • Savršeni marginalac

    Interesantno za pročitati, posebno što su me marketinške manipulacije oduvijek zanimale.

    avatar

    20.06.2016. (23:00)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...