ponedjeljak, 30.04.2007.

Nije zlato sve što sija... ili je?

MALI PAS I SUPER-CICA

Ajmo vani, dosta je sivila, zablistajmo u punoj ljepoti, proljeće je!

... reče žena koja je kontinuirano boravila u kući mjesec i po dana, što zbog brda nenadanog honorarnog posla (netko me, izgleda, ipak čuva tamo negdje iz visina), što zbog zubobolje, glavobolje, migrene… E, ali sad mi je dosta! Moj Mali Pas, koji i nije više baš tako mali, dapače... je većinu ovih dana proveo kumeći me i moleći uzalud da ga izvedem vani, doveo se do te faze da je počeo čak i glumiti sa prekriženim šapicama na jajcima da mu se piški, budući sam se tek na to odazivala baš uvijek, unatoč glavobolji i zubobolji (ako ste mislili da je to nemoguće, budem vam snimila jednom, pa ćete vidjeti! And the Oskar goes to Mali Pas! Veći teatar od mene!!!). Jasno, u početku sam panično izlazila čak i u pidžami i šlapicama u bilo koje doba dana i noći, dok nisam shvatila da me zeza, ali eto... iako sam ga pročitala, odajmo mu priznanje. Jer sam ga pročitala tek nakon deset dana. Tako mali, a već premazan svim mastima. Pravo muško!rolleyes

Jasno, kad tako "dotjerani" i još pospani, u cik zore, u svojoj ne baš najboljoj pidžamici, sportskoj jakni, nekakvim smjehotresnim čarapama i papučama čekate iza borića da vam se pas pokenja, molite boga, vraga i koga sve ne da ne naiđe ona super-cica, napirlitana susjeda koja vas odmjeri od glave do pete kad god vas vidi. Ali ona naiđe ipak. I to dva dana zaredom. I odmjeri vas od glave do pete vaših papuča sa velikom Minnie Mouse na prstima i tobože šokirano zapita: Booože, jesi li to ti?

U tom slučaju imate četiri moguća rješenja;

Jedno je moguće samo ako imate sunčane naočale, što je malo teško u taj sat, ali ako ih kojim čudom imate, tada složite ozbiljnu facu i rečete: Mislim da ste me zamijenili s nekim.

(Jasno. Pa kako bi super-cica poput vas uopće mogla izaći ispred kuće u pet ipo u pidžamici i jakni, ša što je njoj!?)

Drugi je manje fini odgovor i zvuči otprilike:

- Ne, transformirala sam se u Minnnie Mouse i furam novi look. Glupačo.

Treća varijanta je da složite super glupastu facu, zatreperite očima i slažete da vam se pas prehladio i da... bla bla bla... nešto glupo, u svakom slučaju.

U četvrtoj ste varijanti bez riječi, samo slegnete ramenima, jednako glupasto kao u trećoj, i onda otpozdravite kratkim kimanjem glave. Kao ja.

Jadni moj Mali Pas. I tako sam ga oba ta puta proklela u sebi zbog super-cice. Na tašte.

I njemu sam, zato, nadoknadila izgubljeno vrijeme dugim i lijepim šetnjama po Marjanu, Kozjaku i uz Žrnovnicu ovaj vikend. Došle su mu čak i sestre iz Slovenije, pa su nas posjetili i proveli smo skupa cijeli dan. Svaki put kad mi se učini da je moj pas najljepše stvorenje na svijetu, sjetit ću se da mi je ovaj vikend poklonjena jedinstvena prilika da vidim isti taj divan prizor pomnožen sa tri puta. Carstvo divlje ljepote i čupave elegancije vrtiguzasto razbacano po livadi na Starinama kraj Solina.

Imati psa je najbolja moguća stvar na svijetu. Jasno, ako niste totalna lijenguza bez osjećaja i za ljude, a kamoli životinje. Tako malo treba oko njih, a tako puno daju. Nije preveliki problem ustati ujutro rano, učiniti jednu lijepu dulju šetnju i ponoviti istu takvu navečer. Em ćete biti fit, em će vam životinja biti zahvalna samo tako.

Proljeće je i baš se osjeća u zraku. Odbacimo tamne, sive i bezlične boje zime, i nabacimo na sebe boje proljeća i ljeta... a one su... upravo predivne ove godine. Znate da su moje Splićanke uvijek po zadnjoj modi odjevene, tako i ovog proljeća kad su razgolićene kročile na ulice grada u punom sjaju i ljepoti. Nosi se praktički sve, no ne mogu a da ne uočim trash detalje zlata i srebra, koji u umjerenim količinama znaju izgledati jako lijepo. Problem sa tipičnom hrvatskom ženkom koja izađe u pohode na ulice naših gradova je taj što je umjerenost... vrlo šiiiiiroki pojam.


NATURAL LOOK

Image Hosted by ImageShack.us

Danas ćemo malo i o novim trendovima u šminkanju. Kako ja nisam ni kozmetičarka, ni vizažistica, ja sam za vas samo malo progooglala i vidjela što je IN ovog proljeća. Naša Lori svakako će se složiti da je za bilo kakav make-up najvažnije temeljito očišćeno i uređeno lice, pa se sjetite toga. Koristite što transparentnije podloge, izbacite teške pudere i šminke, dajte koži da diše, naučite tek iskorigirati ono što morate i istaknite samo ono najvažnije. Zaboravite na teški make-up. Boje ovog proljeća su prirodne, zemljani tonovi, nježno-ružičaste boje mesa, ponešto trash svjetlucavih i šljaštećih ideja, s kojima (zaboga, molim vas!) budite ipak vrlo oprezni. Uz prirodne boje apsolutno je u svim tonovima zabilježen i veliki povratak ljubičaste. Evo vam link na jedan zanimljivi talijanski site, klikajte malo, zabavite se i pogledajte slikice ovdje.

Kad koristite zlaćane ili zemljane boje sjenila (ili ultramodernog glossa) za kapak, budite diskretni, jer već samim nanošenjem preko cijelog kapka oko će vam dobiti potrebne sjene. Nešto tamnijeg sjenila na vanjskom kutu kapka, malo, malo olovke, po mogućnosti trendy-ljubičaste i to je to. Svjetlucavo sjenilo naneseno uz donji rub obrve i razmazano tako da se stopi sa ostatkom kapka otvorit će vam oko i pogled. Izbjegavajte teška sjenila koja će vam ga zatvoriti i od kojih ćete izgledati starije. A, da se razumijemo, osim ako ne glumite u kakvom cabaretu, smokey eyes i nisu baš više u modi.

Obrve su sređene, ali ne pretanke i dosta prirodnog izgleda. Trepavice su naglašene gustom, ali dobrom maskarom. Kliknite malo ovdje i pogledajte kako to izgleda.

Usne nisu naglašene, rubovi iscrtani olovkom su praktički izbačeni, usne izgledaju apsolutno neodoljivo... kao nakon puuuno, puuuno dobrog ljubljenja. Izgledajte tako, zašto ne?
Jasno, zadržite stupanj dobre mjere u oponašanju after-kissing looka i ne izgledajte nužno kao kurva iza racije pri tom. Izgledajte radije otprilike ovako.

Slični look primijetit ćete i kod Guerlaina.

I Dior ostaje vjeran sjajilima za usne, sa nešto intenzivnijom teksturom i više šljaštećim tonovima, a uz zemljane boje primijetit ćete i trendy ljubičaste i ružičaste tonove, no sve daje dojam dosta prirodnog looka.

Slične tonove, uz nijanse fikus zelene naći ćemo i kod Collistara.

Izvrsni proizvodi Shiseida, također ostaju vjerni modernim i novim bojama.

Reklamiram li ja ove proizvode? Ja, koja sam već tko zna koliko dugo nezaposlena?
Ni u kom slučaju.
Ne, nemojte me krivo shvatiti, ne govorim vam da na plaću od tri tisuće kuna potrošite isto toliko novaca na make-up. Ali ćete kod ovih velikana make-upa svakako naići na dobre ideje. Ponekad je samo to ono što vam treba. Dobra ideja. Ostanite, međutim, vjerni kolekcijama s kojima ste zadovoljni i koje si, u krajnjoj liniji, možete priuštiti.

Eh, idemo dalje.
Googlajući sam došla i do linka i za make-up za muškarce, kojeg neću na sva zvona ovdje staviti, jer bi me se javno odrekli svi moji dragi muškarci koji me čitaju, da ne govorim naročito o nekim članovima Karakter Kluba.. (oni bi me doslovno prvo pojeli zbog ovog linka, a onda me prokleli, zanijekali i javno me se odrekli!)

Ajme... Ma k vragu i sve! Ne mogu odoljet a da ga ne stavim, evo vam ga na!!!

A ima i još ... mislim, ja ne znam za vas, al ja kod ovog ne vidim promjene nikakve. Osim što mi je ovaj video uradak urnebesno smiješan, jer me tip podsjeća na mog mesara iz kvarta, no to je valjda ipak za neki drugi post…

Ima i filmić u kojem čovjek koji mi dodava mljeveno preko vage radi i ovo!!! Bože, jadan je sigurno poplavio od štucanja u ovom trenu dok tko zna koliko žena gleda njegov bjuti prvijenac!


KAKO JOŠ MOŽETE ZASJATI U PUNOJ LJEPOTI?

Žensko ste, a niste tip od make-upa? Nema veze. Decidirano tvrdim da nisam nikad ljepša nego kad dođem kući rumenih obraza iz šetnje po svježem zraku u društvu sa mojim Malim Pasom... koji više i nije tako mali ni za koga... osim možda za mene.

Hm... i od još nečeg drugog čovjek daleko više procvjeta i prolista... no to je tema za jedan sasvim drugi post... a vezano je, da, za proljeće. I khm, khm, khm... za cirkulaciju... i tako to.

Definitivno nešto što bi vas dobrano diglo bilo bi jedno lijepo putovanje, ali nismo svi te sreće, poput naše Ruby, da u trendy crnoj majici sa zlatnim šljaštećim slovima STAR na leđima (ubit će me kad ovo pročita, ali jače je od menenaughty) u ovom trenutku šetamo po Londonu i uživamo u čarima britanske metropole, uz obavezni osvrt na ondašnje stadione. Jasno. Jedva čekam njen prvi post iza Londona.

Ne trebate ići sad 'ko zna gdje da biste doživjeli lijepo. O tome će nam vrlo skoro jedan lijepi post napisati i naš član potpore, moj dragi, predragi blog-prijatelj, brod u boci. Iz njegovih prekrasnih putopisa otkrit ćete kako je lijepo i lako vidjeti ljepotu oko nas, nadohvat ruke, pa i još bliže. Ako ga još niste čitali, svakako počnite. Krajnje je vrijeme za to.

Dakle, zaputite se samo, makar to i ne bili sad... Tenerifi! I predgrađa sigurno kriju pokoju oazicu ljepote.

Ja se, recimo, unaprijed radujem kratkom putovanju možda već krajem ovog tjedna i susretu sa skoro svim urednicama (Lori, falit ćeš tamo!!!). Noćim kod Ledene, a sa curama se nalazimo dan kasnije. Inače, valja napomenuti da je vaša Wanda jedna velika truba kako iz orijentacije, tako i iz zemljopisa. Sramota, ali priznajem. Javno tako priznajem i to da sam tek neki dan pogledala preko Google-a gdje se točno nalazi Ledenin grad u odnosu na Zagreb (je, još se sramim, al' mislila sam da je zapadnije). Klikanjem po Google-u saznala sam da slike oooogroooomnog pustog polja i razigranih krava uz jedan web-site iz tog kraja zapravo nemaju baš pretjerane veze sa tim gradom, već se odnose na ruralne krajolike njegove okolice.

I ne, nisam se bojala da ću uletjeti među krave, kako je ona to mislila i odmah mi se osvetoljubivo priprijetila da će me u mojoj crvenoj parki uvaliti negdje među krave i bikove (zlo jedno!), nego sam se prepala, vidjevši slike, da ću fulati stanicu, negdje krivo presjedati (ne bi mi bilo prvi put) i završiti negdje u triiii.... i da me nitko neće naći. Nikada. Moram se sjetiti da napunim mobitel.
To.
I da ne izlazim na stanice gdje nema signala.
Da mi na kraju ne bi krave bile još najbolje što mi se može dogoditi!!!rolleyes

No, OK, putovat svi ne možemo, a ni dobrog seksa baš i nema na bacanje, a sve i da ga ima, ne možete se baš non-stop, pa iskoristite i druge blagodati slobodnog vremena u ovim divnim proljetnim danima. A kažu neki da je seks apsolutno precijenjena stvar. Recimo da ću se nekad, ali samo nekad i vrlo teška srca, složiti s tim.

Zato, pinklec na rame, rekli bi purgeri, i... svi vani!!! U grad, u prirodu, u planine...bilo gdje! Neću da vas vidim kući!!! I hoću raport. Makar i u stilu: “izašla sam nakon tri mjeseca sa prijateljicom na kavu”.


MAJICE

A vani ćete definitivno zablistati u majicama naše Demjan, koje možete naručiti pouzećem. Majice mogu naručiti apsolutno svi, kako članovi Kluba, tako i oni drugi. Podsjetimo se još jednom tri osnovna modela, uz koje vam sada naznačujemo i cijene, koje uključuju i poštarinu.

Image Hosted by ImageShack.us

Model br:1 120 kn (uključena poštarina)
Model br:2-4 100 kn (uključena poštarina)

A onda…

1. Prije svega pažljivo proučite veličine prema ovoj tablici:

Image Hosted by ImageShack.us

Da bi odredili koja vam veličina najviše odgovara pomnožite širinu majice koja vas interesira sa dva i dodajte 2 do 4 cm (ovisno koliko želite da bude ugodnija za nošenje) i usporedite sa svojim opsegom grudi ili pasice (nalazi se nešto malo niže od struka za model br:1).

Narudžbe za majice primamo stalno, ali ih isporučujemo svakih 15 dana, što znači da će prva narudžba krenuti za 15 dana počevši od današnjeg dana.

2. Pošaljite mail na našu e-mail adresu

karakterclub@gmail.com

uz obavezne podatke, a to su:

IME I PREZIME:
VELIČINA I MODEL:
TOČNA ADRESA:
TELEFON:
MOBITEL:



I to je to. Eto, kupite majice i reklamirajte nas malo! Prihod od prodanih majica ide u našu Udrugu, gdje vas očekujemo u velikom broju!

Na kraju još i recept za UH dan.


SENDVIČI OD POVRĆA


Image Hosted by ImageShack.us

Uzmite melancane, tikvice i paprike i kratko ih popržite na teflonskoj tavi, posolite, popaprite, začinite s maslinovim uljem i češnjakom i njime napunite lepinje ili integralna peciva, a prema želji dodajte i kriške svježeg povrća ili par listića rokule ili radića.

A za večeru… dajte, nazovite neku dragu osobu, sredite se, odite vani i u dobroj slastičarni pojedite tri kugle omiljenog vam sladoleda….mmmmmm….



I sada već skrooooz na kraju, ne želim biti partibrejker i kvariti vam ovaj divni proljetni dan, ali jedan mali podsjetnik: preksutra nam je zadnji VODENI DAN u ovom ciklusu.
Neka nam Bog pomogne i ovaj put… jer bome ne znam tko će drugi kad je voda u pitanju!!!

Voli vas svih vaša Wanda

- 08:00 - Dodaj komentar (13) - Print - #

0

Rujan 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (32)
Veljača 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off





AJMO SKUPA?

Ovo je blog svih blogerica i blogera koji žele temeljito promijeniti svoj život ili samo kreću, recimo, na dijetu od... recimo...
BAŠ DANAS!

PRIJAVE ispod zadnjeg, najnovijeg posta.

Pišite nam na:

karakterclub@gmail.com
karakterclub1@gmail.com

Vaše priloge šaljite kao attachmente u Word formatu.


NE PROPUSTITE NAŠU ARHIVU:





UN dijeta
- link

Forum o UN dijeti - link

Drugih 90 dana - link

Recepti Karakter kluba - link



88 ČLANICA KARAKTER CLUBA

Wanda
Lorraine
101 dalmatinka
Nessa
Mala Mu
Malena
Žena s Balkana
Angie
Rahatli
Božica trenutne sreće
Podloga
Daisy Dee
Ledena
Demjan
Rubia
Neni iz bajke
Mama Bahama
Pupak svijeta
Zezalica
Tyche
Red Sonja
Zvrk
wizard lady
Klodica
Sabivena
Atlantik
Vesna
The one
Lafica
Kad kokica pukne
Ivette
Princhipessa
morfin@
Jana
Tedica
Archie The NeZaSiTnA
Tonkabest
Lina-ina
Suncokreta2
DabRicA
tenkgirl
sve za zdravlje
meredith_sa
Luki
mala debeljuca
studentica
YT
Duda
Brevis
Sarajka_djevojka
Bugenvilija
hellion
Kornati53
Windfucker-in memoriam
tAjNe JeDnE wJeShTiCe
Sultanija
trudnica na kvadrat( a nije trudna:))
*pupa*
Roxy6
Dream girl
bise
stella
tanjevka
Bezazlena
kao da je važno
Louise1
omekšivač
modri odsjaj
otherside2
piplica
M.aktualije
Simboli
Tender
Doda
bbw44
MiniMaxine
jg007
Distortion
odlucila sam smrsaviti
Ni na nebu, ni na zemlji
Lafica
Angelina
Carolica
maala
bez karaktera
kia85
kravica(:
Isabel
Andja24
Aura
Kaja

9 ČLANOVA KARAKTER CLUBA

Miško
Ribafish
Holyfighter - vuk samotnjak
Izazov
Sadistico Shy
BMI 37
Dragi Moj Junac
Shinzo
Bez!Komentara
... i ne zamjerite im ako su zli u postovima ili komentarima, jer oni su na dijeti smijeh i jebeno su ponosni na sebe zbog toga!


ČLANOVI RADI ČLANSTVA I POTPORE

Lipa Mare
Penellope
Ljelja
Rudarka
Juliere
brod u boci
...Jani29...
Gali
Orange Boy
tratinchica
Kirshna
Silvija4
Likma
CHOCO
Majstorica
Amberka
loveaddict
Florena
Big mamma

PRAVILA:

1. U klub se primaju samo oni članovi koji zaista imaju višak tjelesne mase. Dakle, to se ne odnosi na one koji su npr. visoki 175 cm, imaju 55 kg, a žele smšaviti na 45. To znači da ne primamo one koji su debeli u glavi. Kod nas se cijene cice i guzice!




Webdesign: T-MARK

Header: RUBY









Number of online users in last 3 minutes Number of online users in last 3 minutes






Free Website Counters












































































































































































































eXTReMe Tracker