Sva sreća pa sam ljevak!

27 ožujak 2012

Umorna od snova opet se dižem , dobro jutro želim vam ! 5 je sati hajmooooooooo

U ranu zoru kao po običaju krećem iz doma na trčanje 3 kruga po atletskoj stazi!
Čekajući sunce da svane trčim jošj jedan krug, pa još jedan, pa još jedan .
Izgleda da to sunce nikad neće izići .
Sat sam pomerila . Di je sunce ?
Osjećam se ko Danijela Martinović pjevajući neka mi ne svane !
I još jedan krug , uto dolazi crni kombi i vozi po stazi izad mene .
Iz njega izlaze zaskirana dva lika i hvataju me po stazi ! Uguraju me u prokleti kombi . Znam da lupajući nogama i rukama ništa neću postići , ma dobro . Bar da vidim gdje će me odvesti!
Kombi se zaustavlja . Otvaraju se vrata i mene guraju nogom ko crknutu mačku van!
Gledam nečije cipele , osječam krv u ustima . Ispljunem ravno na cipele!
Joj Meri gdje ti je kultura? Poznajem taj glas , dižem pogled i ustajem sa zemlje.
Pičku materinu Boby mogo si i nježnije ! Da bio je to Boby
Mogao sam ali onda to ne bi bio ja!

Kaj ti treba? Eshumacija ex žene? Kvar na autu? Pratit nekog?
ha ha ha tvoja ruka
moja ruka?
Uzme me za ruku i odreže mi desnu ruku u zglobu!

5: 13 je dobro jutro još jednom
odoh na trćanje .... pozz do čitanja
p.s Suncici i Hani želim sretan rođendan !

Nije humano

19 ožujak 2012

Pada Helić . Sva sreća nisam u njemu , pali su direktno u more. Di sam ? U izgubljenom gradu ali znam da je s druge strane nešto.
Prolazim po uskom putu i gledam helić u vodi .Provlačim se kroz stijene samo da dođem do čeličnih vrata , eto me gledam bravu u znaku lava .Otvaram vrata i ugledam bijelog medvjeda, i on naravno ugleda mene,. Pretrčim prvi level i dalje on za mnom trči , ulazim u drugu prostoriju punu kamenih stolova i stolica .
O Meri tebe sam čekala. Ana šta radiš tu?
Vrijeme je za igru i počinje i opna trčati za mnom . Uzimam letvu s poda i tučem medvjeda !
Okrenem se i uhvatila me za vrat , guši me!
Opalim ju letvom po rebrima , skvrči se kao dijete ,.
Jeli pizdo osiječaš bol!
Uf. Sestro platit ćeš mi za ovo!
Plačam več godinama!
nastave me ganjati i ja nastavljam udarati bez obzira što je to moja sestra , ipak nemam nikakav osječaj krivnje prema nikome i da spremna sam ubiti .
na velikoj stjeni pojavi se crna glava.
E Meri jebala si ježa!
DOGA
Šit, moj strah . Doga se spušta oprezno ko lisica , kruži laganim koracima ,gleda me direk tu oći .
Gledam svo tvoje i ne znam što da radim , mogu jedino nazad krenuti.
Meri dosta je zajebancije , ovo više nije humano !
Doga je počela jest medvjeda .
Uzmi čašu i vrati se nazad , ja ču ju zadržat!
Ali Ana ti si mlađa !
Idi gospe ti uzmi ćašu popij vode, smoči mozak!
Okrenem se i krenem nazad !

.........................................................................................................................
4:29 mrzim doge i jedu mi se krempite

pismo

Stiglo je pismo .
Znam od koga iako na njemu ne piše , jednostavno znam !
Knedla u grlu mi stoji , suze samo što nisu krenule . Sto pitanja u glavi , sto uspomena .
Ne mogu ga otvoriti , ne želim ga otvoriti ! Što ako saznam ono što ne želim saznati!
Možda stvari nisu više lijepe , katkad zaboravim da je nema još uvijek mislim da se skriva da sjedi na rubu šanka i ispija pelin , za pelinom . Baš kao onaj dan kada smo se upoznale !
Jedina je ona vidjela stvari koje drugi nisu uočavali i nikad se nije pretvarala da je netko drugi !
Smijala mi se i vikala "zašto si tako ozbiljna? " nema ničeg krivo u tome što ti se ljudi smiju!
Da znam al na koji način se smiju to je nikad nisam pitala.
Mrzim ove noćne sate , katkad mislim da i nije bilo toliko lijepo .
Sjećam se da sam joj pričala kako sam imala plan za ubit sestru i trčala po kući s paprom da je popaprim i strpam u pećnicu ! Joj Bože kako smo se smijale .
"Mala dobar ti je recept ,ionako u tijelu imaš sol!" ahhahahhahahhaha
Kad me išla poljubit na sred grada samo sam joj obrusila
"nemoj me poljubit ,mogla bih te ugrist!"
" samo daj ,plava sam!"
Joj postajem zarobljenik uspomena !
Ona vidi stvari koje drugi ne vidu zato ovo pismo neću otvoriti , spremiti cu ga negdje u đep i kad dovoljno narasteš srest će mo se opet ,vratit ču ti ga !

glupi šah

16 ožujak 2012

peljala sam se uz velike pokretne skale tražeči glavnog i odgovornog
predivan poglad.
pokucam na vrata velikog nebodera, ulazim unutra sijenem desno , ne nasuprot već stolicu desno.
priča on meni kako je zadovoljan i sve. Ok ti si mi direktor nad šefovima al šta ja radim ovdje?
Sad ce mo odigrat potapanje uz domino!
počnemo mi i kako se on ljuti samo dolaze plave kuglice, i on se ljuti i cijela igra se pretvori u šah ali pijuni su boce alkohola. najčudnija igra koju sam ikad vidjela čak i polja nisu crno bijela nego prozirna.
znam da si igrala šah kao mala, hoču da i mene dobiješ!
ali ne znam ga igrati tako dobro .
Znaš ., znaš
napravi dva poteza i ostavi vidljivog kralja , naravno izbacujem lovca .
Uto mu žena počme : Ti prodo firmu pa vidiš da mala zna šta radi i ubaci se njemu u igru i makne kralja. Uto zazvoni telefon.
Meri ovo je za tebe radiš.
da isti zvuk kao s posla . Ulazi Tea i sjeda ljevo od mene 2 stolice, nitko ne sjedi nasuprot!objašnjava kako je imala posla i da Dado žuri , vamo tamo i gleda me kaj ja radim kaj ne siđem dolje.
Uto dolazi Danijela i uzima sa stola bananko kolač koji izgleda tako ljepo i umjetno!
Gleda on mene , broji šahovska polja, gleda ženu a ona samo prati!
U to dolazi na vrata Dado i sjeda nasuprot , e u tom trenutku sve je jasno!

Ovo je samo san , ovo je nemoguće , ne stvarno al su kolači prekrasni za vidjeti!

probudim se u 18:30 nikakva ko pijani čovjek a zaspala u 16:10 uh

that s why you turn and run

13 ožujak 2012

i opet taj prokleti dvorac u koji neću da uđem. Umorna sam od traženja ,od igre ,od bježanja .
Kao ključ koji traži bravu za otvoriti nešto novo.
Stojim treću noć već pred dvorcem i gledam na ulazna vrata , tamo me netko čeka ali ne znam tko .
Treći noć sanjam jedan te isti san , stojim na stazi i mjesečeva svjetlost to obasijava, taj cijeli put ali ne i ulazna vrata crnog ogromnog dvorca, ne vidim tko je na vratima .
Da zanima me tko je ali se ne mogu pomaknuti jer nema svjetlosti , kao zaleđena stojim i gledam .
Druga strana isto stoji .
Tko si ? Odgovori mi!
Kako se zoveš?
ali nema odgovora , zašto mi ne želi odgovoriti? Zašto se ne mogu pomaknuti ?
oko mene po putu s obje strane vidi se šuma drveća , nema nikoga , nema auta, nema psa, nema nikoga samo ja i taj netko na vratima.Zašto nema svjetla u dvorcu ? Možda zato što je noć , možda nema nikoga!
Pogledam mjesec i dalje je pun, nasmijem se jer znam odanost ili vjernost? Pitanje koje sam svima postavljala i uvijek sam dobivala krivi odgovor.
Samo onaj tko postavi pitanje zna pravi odgovor . Ali zašto ja ne znam tko je na vratima ?
Ne vidim !
Možda ipak znam i možda je vrijeme da okrenem leđa i potrčim nazad !
Možda brava za taj ključ nije tamo , šit nisam peć ugasila !
Trčim nazad , ali nisam u gradu . Izgorit će mi restoran!
Tea javi se!
di mi je mobitel?
di je ,di je? Di mi je jebeni mobitel!

-------------------------------------------------------------------------------------
09:00 alarm za buđenje

đizs i hate my life

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.