A F R I K A

Image hosting by TinyPic

DAJ LJUDIMA I VIŠE NEGO OČEKUJU, I ČINI TO SA RADOŠĆU !


Tijelo umire kad se odvoji od duše, a duša umire kad se odvoji od Boga. — Sv. Augustin

Zapamtite pet jednostavnih pravila za sreću
1. Oslobodite svoje srce od mržnje.
2. Oslobodite svoj um od briga.
3. Živite jednostavno.
4. Pružajte više.
5. Očekujte manje.

OBAVEZNO PROČITATI


Image and video hosting by TinyPic
OTOK SVIJETA


Kad rat mine sokole
Pobjednik je ko nije ubio.
I onaj, ko tuđu svetinju nije opoganio.
I onaj, ko je neprijatelja poštedio.
I onaj, ko se tuđem zlu nije radovao.
I onaj sinko, ko je sobom vladao.

Pobjednik je ko zlu moć nije umoćio.
Ko sam sobom može nasamo u mraku ostati.
Lako je poslije rata pred cara,
Ali treba izaći pred majku
i Tvorca



Pogledaj Afrika kakvu jos niste vidjeli
Etiopija

RANIJE NAPISANO NA OVOM BLOGU.

KAVA
'KO SE BIJE TAJ SE VOLI
VEKI
U NOCI PUNOG MJESECA
HABTU
ANDJEO GABRIEL

Video o misiji, šteta Nizozemci pričaju neki svoj jezik

BILO JE LIJEPO BITI OD KORISTI KOLIKO SE MOGLO











Ovi stihovi tek onako za svoju dušu,...

August Ivan Nepomuk Eduard Šenoa

Oj, budi svoj! Ta stvoren jesi čitav,
u grudi nosiš, brate, srce cijelo;
Ne kloni dušom, i da nijesi mlitav,
Put vedra neba diži svoje čelo!
Pa došli danci nevolje i muke,
Pa teko s čela krvav tebi znoj,
Ti skupi pamet, upri zdrave ruke,
I budi svoj!

Oj, budi svoj! Znaj, tvoja glava mlada
Nebolike ti zlatne sanke budi,
Ko sivi soko uzvini se nada,
Al svijet je svijet, i ljudi tek su ljudi
Da, zbilja goni s uzglavlja te meka,
U sebični te zovuć svijeta boj;
Ma što te, brate, u životu čeka:
Ti budi svoj!

Oj budi svoj! Taj svijet ti nije pako,
Ni raj ti nije; rodi trnom, cvijetom;
Ni desno, ni lijevo, da se nisi mako,
Već ravno pođi, dok te nosi, svijetom;
Koracaj bez obzira krepko, živo,
Sudbina dok ne rekne tebi;
Stoj!I pravim drži pravo, krivim krivo,
I budi svoj!

Oj, budi svoj Ta Božja ti je zamet,
Al" Bog sve mrzi što je laž i varka;
I neka ti ja vazda vedra pamet,
I srce vrelo, duša čista, žarka;
Nek ravno um i srce važu,
Tek tako bit ćeš čovjek, brate moj!
Da zli i dobri ljudi smjerno kažu:
Da, on je svoj!

Oj, budi svoj! Al" brat si budi braći,
I radi za svijet, al' ne slušaj pljeska;
I ljubi svijet, al' ne nadaj se plaći,
Jer hvala ljudska voda je vrh pijeska,
U tvojoj svijesti hvala ti je trudu,
S poštena lica teče pošten znoj,
I nijesi, brate, živio zaludu,
Kad jesi svoj.

Oj budi svoj, i čovjek ljudskog zvanja!
Pa diži čelo kao suce čisto;
Jer kukavica tek se rđi klanja,
Tvoj jezik, srce nek su vazda isto.
Za sjajnim zlatom ko za Bogom gledi
Tek mićenika ropskih podli roj;
Ti gledaj, da l' i duša zlata vrijedi,
Pa budi svoj.

Da, budi svoj! Pa dođe l' poći hora,
Gdje tisuć zvijezda zlaćanih se vije,
Kad čovjek račun si završit mora,
I ti ga svršuj, nek ti žao nije,
Jer tvoje srce šapnuti će ti:
Oj mirno, brajne, sad si račun zbroj!
Poštenjak, čovjek na zemlji si bio,
Bio si svoj!

A F R I K A

16.02.2005., srijeda

Gotovo.
Jos samo nekoliko sati u Asmari, a time zavrsavam jos jedno poglavlje u zivotu koje mi je zasigurno donijelo mnogo toga korisnog i mnogo toga sto ce mi pomoci da na pozitivniji nacin gledam na svijet. Mozda sam preko ovog bloga uspio prenijeti djelic mojih iskustava iz ovog dijela svijeta, no svu bijedu i jad zasigurno nitko ne bi bio u stanju opisati bilo kome tko nije vidjeo svojim ocima da ovakav svijet postoji.
Proci kroz krajeve gdje ljudi jos uvijek nisu napredovali niti koraka u poboljsanju uvijeta zivota jos od doba kada je Isus hodao zamljom, i vidjeti da je takav zivot moguc te se uvjeriti da i ovi ljudi imaju svoje radosti, nadanja i zelje, pomoci ce mi uvelike da na sve problema koji me cekaju gledam u drugacijem svijetlu.
Pojma nemamo koliko smo sretni ako samo nismo bolesni, sve ostalo je nebitno, a svi nasi problemi koji nas tako cesto znaju izbaciti iz takta i nisu neki problemi vjerujte. Budimo sretni sa onim sto imamo jer postoji svijet koji je mnogo gori od nasega, vjerujte mi.
Sto ce biti sa ovim blogom ne znam jer jos uvijek pojma nemam sto ce mi donijeti posao i kolike ce mi biti mogucnosti da nastavim da pisem.
Prica iz Afrike imam jos mnogo a bilo bi mi zao ugasiti ovaj blog koji mi j donio toliko lijepih trenutaka i koji mi je pomogao da vrijeme koje sam provodio ovdje bude ljepse.
Sve Vas koje sam do sada citaocitat cu i dalje,- priznajem da sam ovisnik o mnogim blogovima no nabrajati ih necu jer bi ovaj post bio predugacak.
Puno pozdrava i sve najbolje svima po posljednji put iz Afrike.
I pored toga sto je ova godina dana prosla puno bolje neg sam mogao i zamisliti sretan sam sto se vracam kuci, Tesko je biti miljama daleko od obitelji vjerujte.

- 15:17 - Pitaj i predlazi (37) - Isprintaj ako zelis - #

14.02.2005., ponedjeljak

Jos dva dana.

- 23:03 - Pitaj i predlazi (7) - Isprintaj ako zelis - #

Djeca

Djeca su najinteresantnija, a njih je i najlakse fotografirati.



- 20:24 - Pitaj i predlazi (2) - Isprintaj ako zelis - #




- 08:52 - Pitaj i predlazi (5) - Isprintaj ako zelis - #

09.02.2005., srijeda

Berhe

Prije sedam godina sam prvi put sam za Eritreju. Polaznik nekakve vojne izobrazbe u US, koji mi je vrlo brzo postao drag i jedan od stranih studenata sa kojim sam provodio najvise vremena, rekao mi je da je iz te zemlje.
Gdje li je to, pitao sam se?
“Prtljaga mi se zagubila uz put”, objasnio mi je,- “ stici ce jer su mi rekli su da su male sanse da je ne pronadju”. To je bilo objasnjenje zasto je bio jedini koji nije imao svecanu vojnu odoru u kojoj smo prisustvovali nastavi, no nije mi bilo jasno zasto ni nakon sest mjeseci prtljaga nije nadjena.
Mislim da je to bila njegova jedina laz koju mi je rekao za sve vrijeme koje smo proveli skupa. Sumnjam da su u to vrijeme imali odore koje bi se mogle nazvati svecane, a kako su i sada jos uvijek sandale sastavni dio odore jasno mi je zasto je ta prtljaga mogla biti izgubljena.

Mozda ipak ni tada nije lagao jer sve njegove price koje sam slusao vracale su mi se pred oci cijelu ovu godinu koju sam proveo u Eritreji. Bio je ponosan na svoju zemlju.
Svibanj ’98 bio je pakao za njega. Zaplakao je kao dijete kada su mu na pauzi dvoica njegovih zemljaka rekli da je rat opet poceo.
Crtao i objasnjavao mi je danima poslje toga o svim pokretima i o svim mogucim desavanjima u Eritreji. Imao sam strpljenja da ga slusam iako mi je sve to bilo strano. Slusao sam ga jer sam osjecao da mu je potrebno da nekome prica, da ga netko saslusa. Bivalo mu je lakse kada bi mi ispricao sve sto se desava a ja sam sve vise i vise upoznavao tu zamlju i ljude.
Kako moze netko da ratuje sa nekim tko ima 14 puta vise stanovnika?,- I to sam se pitao tada? Netko za koga nisam ni cuo da postoji ratuje protiv Etiopije za koju sam znao da je obucena vojska u koje su obucavali i u koje su ulagali Rusi kada su bili najmocniji.
Proslo je kazem mnogo godina od tada no kada sam saznao da dolazim u Eritreju bio sam siguran da cu pronaci Berhe Beleya, tako se zvao. Specijalac, ronilac, casnik u eritrejskoj vojsci koji je zavrsio vojnu izobrazbu u US. Ne bi trebalo biti tesko mislio sam tada. Dvije luke u Eritreji to ce zaista biti lako, mislio sam i nakon sto sam proveo desetak dana ovdje. Assab je bilo prvo mjesto koje sam pretrazio uz duz i poprijeko da bih pokusao doci do informacije o njemu, a tada sam vec poceo uvidjati da to i nece biti tako lako kako sam milio,. Nakon nekoliko razgovora sa ljudima koji su u vojsci shvatio sam da nije ni pametno da se tako javno raspitujem za njega. UN spijuni koji samo njuskaju, spijuniraju na svakom koraku.
Malo novaca i jos mjesec dana iskustva sa ovim ljudima trebalo je da mi bude potvrdjeno da je moj prijatelj u Masawi. Odlicno, sada ce biti lakse siguran sam.
Masawa je vrlo lijep grad gdje se na svakom koraku jos uvijek vide posljedice ratnih djelovanja no siguran sam da ce, ako bude srece i pameti, nekada biti ugodno mjesto za doci na ljetovanje.
Dva pukovnika na prilicito visokim polozajima u Masawi poznaju mog prijatelja. Interesira ih mnogo toga no od svega najvise wisky koji piju kao vodu. Pola sata razgovora bilo je potrebno da bih saznao da je Berhe ovdje no da je trenutno na odmoru te da se vraca za dva tjedna.
Zasigurno ce mu dati moj broj telefona kada se vrati jer znaju da ce mu biti drago da se cujemo i vidimo. Cijene i vrlo im je drago i to sto sam ga pokusao pronaci.
Berhe je takodjer na visokom polozaju u vojnoj hijerarhiji. Pa zavrsio je skolu u US a malo je takvih u Eritreji.
Bio sam sretan sto sam ga konacno pronasao i objasnio im da mi nije problem doci ponovno u Masawu da ga posjetim samo da mi se javi kada bude tu. Sve je dogovoreno. Bilo mi je cudno to sto mi nisu htjeli reci gdje zivi, jer sam se nadao da je mozda iz Asmare pa bih ga mogao naci isto vecer kada bih se vratio u glavni grad Eritreje, no nisam htio puno da navaljujem.
Proslo je od toga deset mjeseci i vec sam izgubio nadu da cu ga sresti. Covjek koji me je povezao sa ovom dvoicom pukovnika nije znao zasto mi se Berhe jos uvijek nije javio. Zao mi je sto ga nisam nasao jer sam svjestan da je ovo sigurno posljednja prilika da ga vidim.
Prije tjedan dana sasvim slucajno, ovdje u Asmari, upoznao sam jos jednog pukovnika kojemu sam ponovio svoju pricu o mom prijatelju i o tome kako bih zelio da ga pronadjem. Ovoga puta obecanje da ce ga pronaci i da ce mi se javiti vrlo brzo bilo je jos uvjerljivije, no mozda zbog toga moje razocarenje jos vece.
Sumnjam da ce od toga ista biti. Pitam se sto li se desilo sa njim i da li je sve to sto sam se raspitivao za njega moglo da mu nanese neko zlo?
Cudna su vremena ovdje i cudni ljudi a ja sam jos uvijek siguran da bi moj prijatelj Berhe rado popio kavu sa mnom i nakon toliko vremena. Sumjam isto tako da svi ovi pukovnici razumiju da netko iz UN-a moze biti prijatelj casniku njihove vojske, a ja i dalje razmisljam na glas o nekim stvarima o kojima mozda i ne bih trebao, bar ovdje na blogu.

- 14:08 - Pitaj i predlazi (9) - Isprintaj ako zelis - #

07.02.2005., ponedjeljak




- 20:34 - Pitaj i predlazi (4) - Isprintaj ako zelis - #

U posljednja 24 sata sam Pjesnike odgledao dva puta. Prije mnogo godina kada sam ga prvi put gledao svrstao sam ga medju tri omiljena. tu i ostaje

- 20:33 - Pitaj i predlazi (10) - Isprintaj ako zelis - #

06.02.2005., nedjelja

Africka Unija: Odsteta za roblje.
05/02/2005 13:11 - (SA)
Addis Ababa - Africka unija planira da obnovi pokusaj naknade stete za mnostvo Afrikanaca koji su odvodjeni sa kontinenta i prodavani kao roblje.
U svojoj izjavi datoj kasno u petak iz svog sjedista u Addisu, Africka Unija izjavila je da ce Izvrsni Komitet pokrenuti ovo pitanje a takodjer poziva Africki parlament da uradi isto.
U narednim ce mjesecima Komitet ponovno pokrenuti komisiju za naknadu stete uzrokovanu robovlasnistvom.
Pozvane su sve zamlje Afrike da poduzmu mjere da bi se robovlasnistvo i trgovina robljem proglasila zlocinom protiv covjecnosti kao u Francuskoj 2001.
U proslosti su podnoseni zahtjevi za naknadom stete prema zapadnim zemljama koje su bile ukljucene u trgovinu robljem Engleska, Francuska, United States, Spanija i Portugal.
Sta mislite da li bi moglo biti nesto od ovoga?

- 17:05 - Pitaj i predlazi (12) - Isprintaj ako zelis - #

05.02.2005., subota

As for Eritrea, thousands are trying to leave every day, Haileab tells me in an e-mail. But not every country welcomes them. Despite a plea from the U.N. Human Rights Commission that countries not deport Eritreans even if asylum is denied, Libya put 76 Eritrean exiles on a cargo plane home last August. Desperate, the Eritreans used knives to hijack the plane - to Sudan, of all places, where they turned themselves over to authorities and sought asylum. Sudan, according to Amnesty International, has already tried and convicted 15 of them and sentenced them to five years in prison, followed by deportation.


- 14:21 - Pitaj i predlazi (2) - Isprintaj ako zelis - #

Nedavno izvjesce Human Rights Watch (HRW) koje opisuje Eritreju kao zemlju sa "viskom represijom" u kojoj se ne postuju ljudska prava, naljutila je vladu u Asmari koja je prozvala ovo izvjesce kao " pravu glupost. " Vlada Eritreje kaze da su autori jednostavno pretrazili po Internetu samo da bi napravili 'cut and paste' i to predstavili kao godisnje izvjesce.
Glavna zadaca Vlade u Asmari je da napravi drustvo, "gdje su osnovna ljudska prava svakog pojedinca zasticena i postovana i svima dati pravo da zivi u miru i spokoju".
Opet nesto smjesno kada se zna situacija u ovoj zamlji.
Niti jedna politicka partija osim Peoples Front for Democracy and Justice (PFDJ) nije dozvoljena (...). Svi uhapseni jos od 2001 a do sada nisu likvidirani jos uvijek se drze po zatvorima na tajnim mjestima.- prema izvjescu HRW.
Eritrea, koja je stekla neovisnost 1993, je neumorna u objasnjavanju da su hapseni samo izdajnici i spijuni koji su pokusavali neke subverzivne djelatnosti. Moze se zamisliti kako zavrsavaju oni koji se tako obiljeze. Nesto me podsjeca na price o Golom Otoku i sl.
Izvjesce donosi jednu recenicu koja kaze da je "Eritreja pod opsadom -- od svoje vlastite Vlade". Sto se Etiopije tice tamo se vec dobro zaguzvalo u predizbornoj kampanji za izbore koji ce se vjerojatno odrzati u svibnju,.
The Oromo Liberation Front (OLF) reported that it launched attacks on the EPRDF (Ethiopian Peoples Revolutionary Democratic Front) forces in eastern Ethiopia. According to the report, OLF killed 8 people while wounding 4 in a fight in eastern Ethiopia at a place called Dafeta. It is also reported that OLF killed two EPRDF soldiers and wounded 4 at a place called Shanta Hara. The OLF added that seven Government soldiers were killed in a surprise attack at a locality called Mulo. In a separate military encounter, OLF said that it killed one EPRDF soldier and wounded three in a place called Derakot. In general, the Front claimed that it registered victory over EPRDF by killing 18 soldiers and wounding 26. The newspaper doesn’t say when these encounters took place
Kazem vjerojatano zbog toga sto je ovaj dio svijeta vise nego nepredvidljivm, planirano jeste da se izbori odrze u svibnju no vidjet ce mo. Kako veceras i nisam bas najbolje volje opet bih ja pametovao. Inace ova vijest o Oromo ratnicima i nema bas mnogo veze sa nasom misijom, to s unutarnji problemi Etiopije a i podrucje ovih desavanja nije blizu granice sa Eritrejom.

- 00:40 - Pitaj i predlazi (7) - Isprintaj ako zelis - #

04.02.2005., petak

Danas sam gledao film pa sam se prisjetio dobre knjige.
Svima koji imaju vremena preporucam. Viktor Igo JADNICI.

- 22:15 - Pitaj i predlazi (1) - Isprintaj ako zelis - #

Bebaci

Nisam bas dobre volje za pisati bilo sto veceras.

Ne moze se opisati koliko mi nedostaju.

- 22:04 - Pitaj i predlazi (9) - Isprintaj ako zelis - #

03.02.2005., četvrtak

Ekoloska drzava

Kupio Mujo kilogram limuna u trgovini a prodavacica ga pita: "Trebate li vrecicu?
"Ma ne,ne treba" kaze Mujo "sutat cu ih do kuce".

Ovaj vic bi mogla biti istinita prica iz Eritreje ovih dana, naime zabranjene su plasticne vrecice u trgovinama. Tko bude uhvacen da gradom nosi plasticnu vrecicu bit ce kaznjen novcanom kaznom od malo vise od deset dolara. Trgovci koji budu koristili iste vrecice u svojim trgovinama bit ce kaznjeni mnogo vecim iznosima.
Na TV Dnevniku su gradjani obavjesteni o ovom novom zakonu uz obrazlozenje da veliki broj zivotinja koje se hrane po smetljistima ugiba zbog toga sto se smece baca u plasticnim vrecicama. Prilog na dnevniku je pratila snimka smetljista u okolici Asmare na kome su stada ovaca i koza pokusavale pronaci nesto za jelo.
Sto reci na to? Ekoloska drzava Eritreja? Ne bi bilo lose da se slican zakon uvede i kod nas jer mislim da je previse ruznih scena moguce vidjeti bas zbog odbacenih vrecica, no Eritreja ce uvesti papirne vrecice. Cudno a u najmanju ruku sumnjivo. Tko li je umjesao svoje prste i izmislio ovaj zakon i tko li ce pokusati sa proizvodnjom papirnih vrecica? Predpostavljam netko u samom vrhu vlasti. Nevjerojatnom brzinom se proveo ovaj zakon i samo nakon nekoliko dana nemoguce je naci plasticnih vrecica a u malom broju prodavnica mogu se nabaviti paprine kojih do sada nije bilo.

Ovako izgleda kontejner u Asmari a odvozenja smeca se radi na taj nacin da mnostvo smetljara jednostavno preslozi svo smece i izdvoji sve ono sto bi se moglo iskoristiti i odveze predpostavljam kuci. Kako zivim u lijepom dijelu Asmare ispred zgrada su postavljeni hidranti za vodu a smetljari ih svako jutro koriste za pranje bacenih staklenki, boca i sl.
Sve ovo bi bilo obecavajuce kada bi ovaj djecak za svoga zivota spoznao sto je to ekologija
i kada bi se bavio necim drugim osim cuvanjem granica svoje drzave, no pitam se kolike su mu za to sanse.

- 16:16 - Pitaj i predlazi (3) - Isprintaj ako zelis - #

Informacije za Concert in Meskel Square.

Concert in Meskel Square
Za sve koji putuju ili borave u Addis Ababi informacija da ce se u gradu odrzati razne priredbe i koncerti u cast 60th rodjendana Reggae pjevaca Bob Marley. Ovaj dogadjaj pocinje 2 Feb. 05 a zavrsava u nedjelju 06. Feb 05. Mnogi od ovih manifestacija ce se odrzati u prostoru ECA a veci dogadjaji ukljucujuci i veliki koncert odrzat ce se na Meskel Square. Gradska administracija je poduzela mjere regulacije prometa a sukladno s tim naputci o nacinu prometovanja objavljeni su u mnogim dnevnim novinama.
U hotelima Sheraton i Hilton Hotel sve sobe su zauzete do 07 Feb.
Vlada je objavila da je Meskel Square potpuno zatvoren za sav promet u navedenom periodu.
Kako mozete zamisliti na ulicama ce biti vise tisuca ljudi. Ukoliko ste odlucili da budete nazocni ovom koncertu savjetujemo Vam da budete na oprezu. Novcanik nosite u prednjem dzepu a nakit ne pokazujete. Zene bi trebale da nose svoje torbice stalno na oprezu ako se vec odluce da je uopce nose.
Zamislite informacije i naputka, kao da je netko debil.
Nakon ovoga ide vijest.
PLEASE BE ADVISED THAT THE FLIGHT TO ADDIS VIA ASSAB ON FRIDAY 04 FEBRUARY 2005, IS FULLY BOOKED. PLEASE RECONFIRM YOUR SEAT BETWEEN 09:00 AM AND 12:00 NOON ON THURSDAY 03 FEBRUARY 2005. NON-DUTY PASSENGERS MAY NOT BE ABLE TO TRAVEL.
THANK YOU FOR YOUR USUAL UNDERSTANDING.

- 08:20 - Pitaj i predlazi (1) - Isprintaj ako zelis - #

02.02.2005., srijeda


Forgotten disasters, such as drought and hunger, often fail to get the same level of attention. But in Eritrea, just as in the Tsunami-hit countries, people’s livelihoods are being destroyed, their coping mechanism eroded and their health threatened. We have a duty to improve the lives of all vulnerable people, wherever they are,” ovo je izjava sefa delegacije Crvenog Kriza koja je jucer posjetila Asmaru.

Skola

- 01:20 - Pitaj i predlazi (1) - Isprintaj ako zelis - #

01.02.2005., utorak

Pozdrav svima

- 22:25 - Pitaj i predlazi (2) - Isprintaj ako zelis - #

Nije ovo sto se desava sa blogom toliko strasno, a ova pomoc za vracanje izgubljenih postova je vise nego korisna za sve nas koji smo lijeni da cuvamo stare. (www.blog.hr/staro/naziv bloga.)
Asmara je veceras opet lijepa no puse vrlo hladan vjetar.

- 21:36 - Pitaj i predlazi (2) - Isprintaj ako zelis - #

Gdje su osmjesi ?

Kada je Eritreja 1993 godine proglasila neovisnost od Etiopije postala je najmladja drzava u Africi sa vrlo lijepom prespektivom da postane zemlja u kojoj ce zivjeti sretni i zdovoljni ljudi. Trebala je da bude najdemokratskija zemlja u Africi.
Krvavi rat koji je poceo 1961 a zavrsio 1991 odnio je 100.000 zivota samo sa strane Eritreje.
Svih devet plemena cvrsto ujedinjeno u trideseto-godisnjem ratu za neovisnost toliko dugo je islo k jednom cilju da je ostvarivsi ga napokon, euforija slobode donijela nadu ovim ljudima da ce u toj zemlji biti demokracije, srece i zadovoljstva. Blagostanje.
4 miliona stanovnika Eritreje, od kojih 1 milion zivi u inozemstvu, nije bilo toliko tesko ni ti prehraniti i pruziti im normalan zivot.
1000 km obale sa dvije prilicito velike luke djeluje obecavajuce osobito znajuci da je Etiopija ostala bez luke koja joj je neophodna. (trenutno koristi Djibuti)
Da trebala je. Morala je.
Mozda kao Americki san, Eritreja je mogla biti Africki san.
Ljudi su trebali biti sa osmjesima, sretni, zadovoljni.
Na ovaj post me natjerase komentari jedne od ranijih fotografija. Osmjesi srece na licima ovih ljudi i djece. Srece? Gdje li je nestala?

Odakle sreca ljudima koji imaju diktatora za predsjednika? Zar je to moguce. Zar je moguce biti sretan a moze ti se desiti da izadjes kupiti mlijeko i vratis se kuci nakon desetak godina ili nikada vise zbog mobilizacije
Tesko je imati osmjeha za ovo.Vrlo tesko.
Veceras sam bio na aerodromu i vidjeo nasmjesena lica. Tu je prava sreca kod ovih ljudi./ Obicno su rastanci teski i prate ih suze, no na Aerodromu u Asmari lica su ozarena osmjehom. Pravim lijepim osmjehom srece. Sretni su oni koji odlaze a i oni koji ih ispracaju. I jedni i drugi dobro znaju da je tako najbolje.
Vecina ih je krenula u svijet traziti Americki san jer su uvidjeli da je Africki u ovoj zemlji vec odavno mrtav.

Sto je sa druge strane.
Pisao sam o demonstracijama u Addisu. Izbori u svibnju a mozgovi jednaki sa obje strane. Malo je razloga za osmjehe, malo je razloga za biti sretan i u Etiopiji.

Za dvadeset dana sam kuci. Gotovo hvala Bogu, a onda mozda napisem nesto vise o svemu sto se desava ovdje.
Nakon dugo vremena Amerikanci posjetili predsjednika Eritreje. Moglo bi biti nesto pametno od toga, nadam se. Glupa li posta. Je li vam poznat osjecaj kada bi ste nesto i rekli no znadete da to i nije pametno pa sutite a psovali bi na sve.?

- 20:20 - Pitaj i predlazi (0) - Isprintaj ako zelis - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Ožujak 2019 (3)
Siječanj 2019 (3)
Prosinac 2018 (1)
Studeni 2018 (10)
Listopad 2018 (3)
Rujan 2018 (1)
Studeni 2017 (1)
Rujan 2015 (4)
Kolovoz 2015 (2)
Svibanj 2015 (1)
Veljača 2015 (3)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (3)
Ožujak 2014 (2)
Siječanj 2014 (1)
Listopad 2013 (5)
Rujan 2013 (11)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (9)
Lipanj 2013 (18)
Svibanj 2013 (12)
Rujan 2012 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Svibanj 2006 (1)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (2)
Siječanj 2006 (19)
Prosinac 2005 (2)
Studeni 2005 (4)
Listopad 2005 (5)
Rujan 2005 (4)
Kolovoz 2005 (1)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (8)
Travanj 2005 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo pisanje BLOGA mi se cinilo zabavno i vrijeme koje sam trošio ovdje činilo mi se kao korisno utrošeno.
Ovaj blog je od 2004 godine
Bio je Afrika dok sam bio dolje, i dalje je Afrika iako već dugo nisam tamo, al nadam se da ću nekada ponovno biti
NA PITANJA I KOMENTARE POKUŠAVAM ODGOVORITI KOLIKO MOGU, A INAČE SU TO I BILE GLAVNE TEME POSTOVA, A SADA SE TO MALO PROMJENILO OD KADA NISAM TAKO ČESTO OVDJE IZBACIM NEŠTO KADA BUDE SLOBODNOG VREMENA I NEŠTO ŠTO BIH PODJELIO SA DRAGIM LJUDIMA



Evo zahvljujući Modrini neba sada imam i glazbu u pozadini. Ovo će meni biti razlog više da navratim ovdje, za vas ne znam.

Žao mi je obrisati ovaj blog no moram sve vas koji dodjete ovdje bar informirati da sam se već odavno vratio iz Afrike. Možda se netko nanovo susretne sa mojom Afrikom gdje sam fotografijama i doživljajima iz Eritreje i Etiopije u kojoj sam proveo godinu dana pokušao približiti vam sve ono što sam vidjeo tamo. Svi oni koji su me ranije čitali i možda se vratite ponovno ovdje volio bih da ostavite traga da ste bili opet tu. Svako dobro svima.