Evo me natrag

subota , 07.01.2017.

Evo mene, ljudi, natrag. Bilo je poprilično sjebana i gadna vožnja do sad. Trebalo mi je malo mira da si razbistrim glavu. Eto, s obzirom da je Nova Godina bila prije tjedan dana, mislim da je sad pravo vrijeme da počnem pisati opet.

S obzirom da volim raditi nove stvari, dok me nije bilo počeo sam volontirati u jednoj velikoj međunarodnoj udruzi. Super mi je i jako sam zadovoljan. Ekipa je odlična! Isto tako, ušao sam i u Senat na faksu kao predstavnik studenata, još jedan korak ozbiljniji koji sam odlučio uzeti. Iako me ljudi doživljavaju kao zaigranog i nezrelog dečka, daleko sam ja od toga. Teško je (a i glupo) cijeli život biti ozbiljan. Zezanje i zajebancija je super stvar da se malo opustiš i da pogledaš na svijet drugim očima.

Nema smisla cijeli život biti ozbiljan.

I da...proći ću ja onaj ispit koji sam pao. Hoću, da. Nek me je rušio, ko' ga jebe, i njega i predmet. Stići će njega karma, kad tad!

Evo me uskoro, samo da smislim neku temu i da ju malo razradim.
Čujemo see!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.