5 najdražih blogova – 31 day blog challenge – Day 14

četvrtak , 15.09.2016.

Prije sam pratio puno više blogova nego danas. Vratio sam se natrag na pisanje kad sam vidio izazov. Uglavnom..

No matter what
Cura ima stvarno simpatičan blog. Dizajn je odličan, zanimljivi su tekstovi, pogotovo jer su teme one koje me zanimaju. Ima tu svega, od faksa, serija pa do izazova koje je cura osmislila. Činili su se zabavni, pa sam ih s oduševljenjem prihvatio. Čitam ju svaki dan, tu i tam ostavim neki komentar. Zato i imam rubriku sa strane "moja čitaonica" jer mi je jedna od zanimljivijih. Cura je ambiciozna, napravila je grupu u kojoj se svi međusobno upoznajemo, trudi se oko dizajna i izgleda bloga, radi na ostalim projektima za koje sam vidio, tako da za nju imam samo riječi hvale. Za ostalim blogovima još tragam.

World by L
Blog sam počeo čitati kad je prihvatila izazov. Cura je stvarno super i tekstovi su joj odlični. Iskreno ne znam kak to sve stigne, s obzirom da studira pravo (makar vidim da je na energy-napitcima često - pa vjerojatno tak stigne). Isto posjećujem na dnevnoj bazi tj. svaki put kad objavi nešto novo. Sviđaju mi se tekstovi sa studentskim mukama jer onda shvatim da nemam samo ja te probleme.

To je to što se tiče top "5" blogova. Ostale ne čitam previše, još uvijek tražim zanimljive blogove, no do sad nisam našao nešto što mi se sviđa u toj mjeri da se opet vratim na blog. Možda jednostavno ne tražim dovoljno. Ali doći će, bez brige - prije ili kasnije! Ne volim poeziju i dosadna mi je i neda mi se čitati još od srednje škole. Volim mlađe blogere (nemojte se sad vi stariji uvrijediti - i vas čitam!), pogotovo studentske probleme i priče. Ako naiđem u koji, definitivno ću ga staviti sa strane da i vi možete pogledati.

Ne provodim puno vremena po blogovima, možda pola sata dnevno makar sam dosta na internetu. Uglavnom počinjem čitati ako mi netko komentira ili ako slučajno naletim na naslovnicu.

BONUS (pošto ne mogu nabrojati 5 blogova koji su mi najdraži):
Stranice koje obožavam i pratim na facebooku:
Di su pare
Sarcasm
News Bar
Sprdex
Kleptokracija
Lider Opozicije

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.