kamene price

utorak, 02.01.2007.

Najteze je poceti

Nedugo za mnom jos odjekuju glasovi hodnicima tudih mjera.Dan za dan dopustao sam da mi pridu blize i jos blize i da govore. Gledao sam ih ravno u zube dok su krojili svoje misli i sjekli ih njima.Nisu mi mnogo toga rekli , mogu slobodno reci, pa i vise nisu mi rekli nista. Od silne zelje da presjeku nit ostajali bi nedoreceni u prijetvornim zeljama. Nisu uspjeli niti krenuti. Ostali su tamo razglabajuci jos o duljini i visini neba. Drsko i bez ustezanja prilazili su mi posvuda i djelili cudesne savjete. Gledao sam ih u praznu usnu supljinu dok iz nje isparava blijeda misao i pretvara se u jutarnju maglu. Ne ne nabrajam rijeci tek da bih srocio zamamnu recenicu vec jednostavno zelim posvjedociti da su meni bez straha prilazili i govorili mi sto da cinim. O, da, govorili su i kako da to ucinim. Iz ociju im je kipjela juha od zemlje i luka. Mahnuo bih na srecu glavom i otisao bez mnogo rijeci ili cak bez ijedne. Ponekad u sred noci prepao bih Ujevicem ili Borhesom te nacete i poljuljane autoritete. Nikada, iz ne znam kojega razloga nisu niti pitali "Tko si ti?" Ja doista nikada u svom zivotu nisam bio upitan nista slicno. Cak ni diplomu me nikad nisu upitali.Ja sam zivio u citavom svijetu bez ikakve diplome. Svijet i ja smo se smijali njihovoj povrsnosti dok su nam oni i dalje govorili sto i kako da cinimo.Oni su imali misljenje i o mojim zenama i o psima. Brojali su mi i case i mjerili tlak.Njih nikada nije interesiralo moje znanje vec sama i gola forma u koju znanje ne svraca ni pijano od zelje za pokazivanjem. Prakticno znanje i poznavanje logike bilo je zabranjemo jer je moralo prenijeti preko neba teret koji nije nikada nikom pomogao vec potpuno suprotno, takve su nasi danasnji sveci spaljivali, u ime momka kojega razapese samo zato sto se sasvim malo usprotivio gluposti.
Kad bih krenuo utihnuli bi a kad bih stao oni bi poceli govoriti. One, one su se skidale gole i gledale me netremice. Kad bi utihnuo glas onih prvih , pala bi noc a onda bi dosle one i skidale se gole sve do jutra kad bi otisle. Bila je to radosna slika , nekako razdragana i puna ljubavi i srece. Gladio bih im obraze i mastao o njima.
Sad kad vise ne dopustam da se skidaju gole u mojoj sobi i kad ne zelim gledati njihove oci, sad kad jednostavno secem nocnim gradovima mogu tek usput ali znacajno prosuditi da i nije bilo toliko strasno koliko je moglo biti. Moglo ih je biti i vise.
Oni su ostali zaboravljeni dok ja sjedim na posljednjem stolcu u zadimljenom baru i gledam tri djevojke , ne starije od dvadeset kako plesu salsu pred mojim ocima. Tamo malo dublje u prostoriji velik i stasit crnac prasi po klaviru i oponasa Tita Puentea u boljim danima. Birtija odise Cubanskim dimom i sirotinjom. Ovo je noc salse pomislim, kad mi neki dobar miris liznu obraz. Najteze je poceti a kasnije je lako...
Okrenem se , kad nikog da mi pokaze korak dvokorak, oho , vidi vidi, isparili, sagnem se u cucanj , primim ju za ruku i zavrtim predamnom kao cigru. Zaustavila se tocno u trenutku kad je truba stala. Bili smo savrseno uskladen par.

02.01.2007. u 23:52 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2015 (1)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (7)

Opis bloga

dnevnik

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr