kamene price

srijeda, 27.12.2006.

jutro je moja draga...

Tamo negdje u daljini , gledao sam kroz prozor siroko more, plovio je brod. Kretao se sporo bas
kao i moje misli. vrijeme je za budenje , pomislim i poliijem te ostatkom vina od nocas te ustanem i odem pod tus. Kratko si nesto rekla i dovukla si se , razmazana i izjebana, do mene gledajuci me tim glupim ocima koje mole ljubav, a ja je prema tebi nema draga i to sam ti rekao vec sto puta, ali ne, ti to nisi cula ili nisi htjela cuti. Evo ponavljam, da, mogu te jebati ponekad i dize mi se na tebe ali shvati da je to samo kad sam pijan i kad nema nijedne druge i blizini. Zeno bozja jednostavno ti nisi stvorena za mene ! O da, sad ponovo kao stotinu puta osjecam se ponizeno i iskoristeno, kako te nije sram!Sinoc si me smjerno dovukla u svoj dom onako raznvaljenog i jos u liftu si me skinula do gola , jos nismo ni usli u stan a ti si vec zapocela svoju zlobnu nakanu da me iskoristis po ko zna koji put ! Jadno se osjeca silovan covjek ovako rano molim, doslovno silovan od jedne takve reklo bi se pristojne zene , o ne nikako, ti si sva zlocesta uputstva proucila jos kao mala u skoli, davno. Ti znas sto radis i ja ti zasigurno nisam prvi.Koliko vas je takvih zena koje bi ujutro trebalo spremiti ravno u zatvorsku ludnicu. Da se tebe pita ti bi sad kao da se nista nije desilo, kao da ja tu pripadam spremila dorucak i skuhala kavu te ugodno caskala samnom te mi vjerovatno jos i popusila prije posala. Fuj ! U ustima mi je jos onaj odvratni osjecaj tvoje pluvacke i smrad koji se siri citavim tvojim bicem. Tako moze smrdjeti samo osoba koju mrzis. Gledam te kako hodas u tim gacama po sobi i spremas svoj razbacani svijet , zalosno je vidjeti te no sto je tu je .
Izasao sam dignute kragne i nabijenih naocala na ulicu , zaustavio taksi i krenuo na groblje. Gore na brdu kupio sam cvijece i laganim korakom u to hladno suncano jutro prosao sam pokraj tvoga groba ljubavi moja . Od jada bilo me sram ili sto vec, nisam mogao stati. Hodao sam dugo grobljem i hodam jos i danas. Jedina prava istina lezala je razbacana i sahranjena oko mene a dolje ispod budio se umrli grad i njegov odraz u moru...

27.12.2006. u 06:06 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2015 (1)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (7)

Opis bloga

dnevnik

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr