Vraćanje u prošlost ili je to novi početak?

Učinilo mi se zanimljivim da čujem šta vi mislite o ovoj temi.
Da li mislite ako se pomirite se bivšim dečkom ili devojkom idete u novi početak ili se vraćate u prošlost?
Znam da Vama koji čitate redovito moje postove ovo sad čudno zvuči ali naime evo kako sam došla do ove teme.
Stigla meni porukica na mobitel :


" Imam ponudu za posao, neki projekt da se uradi u sledeća dva mjeseca, da li si zainteresirana? ".

Od mog bivšeg.....Razmišljala sam što učiniti. Da li da mu odgovorim, da li da ga ignoriram ili da
prihvatim posao koji mi ionak treba.

Poslala sam mail:


"Hvala najlepše ali trenutno sam busy sa projektom koji treba uskoro bit gotov tak da ne mogu da prihvatim ponudu ....ako ti treba inžinjer mogu popričati sa nekim kolegama, možda neki od njih može uraditi projekt."


Mislim da sam lepo i kulturno odgovorila, no međutim eto meni opet porukica:


"Vidim da si hladna i nadrkana....neću ti slat porukice ako ti to toliko smeta" .

Gde li sa pogrešila ?!
Nije me mrzelo kucati iznova mail....mada mislim da nisam nakon ove porukice trebala ali...



"Nisam nadrkana....a na osnovu čega si mislio da sam hladna? Ljubazno sam ti zahvalila na ponudi za posao i što imaš poverenje u mene ali rekla sam ti da sam busy."


Nakon nekog vremena zvoni mi mobitel. E....tu sam pogrešila....znam...javila sam se. Možda i nisam pogrešila....Ne znam....Zbunjena sam. Bio je doista ljubazan, lepo smo pričali i....projekt treba da se uradi za njegovog oca, i hoće da ja to uradim....Dvoumila sam se ali pristala sam. Ne znam da li sam pogrešila. Ovako ćemo se viđati skoro svakog dana, bićemo u kontaktu i šta ako opet pokuša bit samnom? Da li se on doista može promenit? Da li može počet živet normalno? Moram i sama biti sigurna da više ne želim biti sa njim bez obzira šta on hteo ili ako želim biti sa njim da budem spremna trpeti posledice ako je to neophodno.
Nisam spremna vraćati se u prošlost i živeti kako sam živela. Želim nešto normalno, puno ljubavi i bez svadje.

27.06.2007. u 23:25 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (19)
Svibanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gde je ljubav?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr